انتشار «خلل‌های انسانی» تا دو ماه آینده

جلال صابری نژاد ، مدیرمسئول انتشارات آریترین درباره آثار در دست بررسی این انتشاراتی گفت: چند عنوان کتاب در انتشارات آریترین در دست بررسی داریم. از جمله آن‌ها می‌توان به « خلل‌های انسانی » اثر جعفر دیناروند اشاره کرد. این اثر به انسان و اومانیسم می‌پردازد. این اثر پس از انجام مراحل اداری تا یکی دو ماه آینده پس از انجام کار‌های اداری انتشار آن بررسی می‌شود.

وی افزود: کتاب « رادار احساس » مجموعه شعر و دلنوشته‌هایی از شاعران زن معاصر است که اکثر آن‌ها جوان هستند و بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن دارند. این اثر هم تا دو ماه آینده منتشرمی شود، چون درخواست اعطای مجوز آن را به اداره ارشاد فرستادیم. منتظرهستیم مراحل اداری آن طی شود.

مدیرمسئول انتشارات آریترین ادامه داد: کتاب «مردم گاهی گریه می‌کنند» اثر نظری منش در انتشارات آریترین در دست بررسی قرار دارد. «گلبوته‌های آرزو» اثر فاطمه رشیدی هم جزء کتاب‌هایی است که تا اواخر یا اواسط شهریور ماه منتشرمی شود. متاسفانه هنوز شرایط انتشار کتاب در کشور فراهم نشده است این کتاب‌ها را با شمارگان محدود چاپ می‌کنیم. درصورتی که قیمت کاغذ نسبت به الان کاهش یابد برای تجدید چاپ یا افزایش شمارگان آن اقدام می‌کنیم.