پرچم امام‌حسین (ع) در تنها پایتخت شیعه در عالم برافراشته شد

حجت الاسلام میثم امرودی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در آیین بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی عطر سیب و مراسم اهتزاز پرچم عزای ابا عبدالله الحسین(ع ) - شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰- گفت: روز اهتزاز پرچم امام‌حسین (ع) در تنها پایتخت  شیعه در عالم  است.

او افزود: نمایشگاه عطر سیب و فعالیت های گسترده در آن مانند چهارپایه خوانی، تعزیه خوانی و پرده خوانی با سبک فعلی از سال۹۷ تعطیل و امسال مجدداً برگزار می شود.

حجت الاسلام امرودی با اشاره به اینکه این نمایشگاه امروز پنجمین روز خود را سپری می کند، ادامه داد: قرار است این نمایشگاه کل تهران را پوش دهد. نمایشگاهی که ۵۵ غرفه داشته و کمکی است برای تهیه لوازم به صورت ارزانتر و تا چند روز آینده ادامه دارد.

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اضافه کرد: ۱۴ هزار هیات فعال در تهران و مساجد استان تهران هدف این نمایشگاه هستند و سازمان اوقاف کمک کرده تا این نمایشگاه با همین شرایط در پنج نقطه تهران برپا شود.
او یادآور شد: بودجه مصوب شورای شهر برای سازمان فرهنگی کفاف بخشی از حقوق این سازمان را نمی داد و در واقع این نمایشگاه اولین کاری است که سازمان با بودجه خاص آن، انجام می‌دهد.
در نوزدهمین رویداد فرهنگی عطر سیب که در میدان امام حسین (ع) برگزار شد، مهدی مهدیان، رییس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی، شهردار تهران ، پرویز سروری ، سید جعفر تشکری هاشمی، حجت الاسلام سید محمد آقا میری ، مهدی اقراریان، مهدی پیرهادی و سوده نجفی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران ،اقبال شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهردار تهران و علی محمد سعادتی، شهردار منطقه ۱۲ حضور داشتند.