پایان ساخت سریال پر هزینه «سندمن»

با اعلام نیل گیدمن ساخت سریال «سندمن» به پایان رسیده و هم اکنون کار‌های لازم برای پخش این مجموعه در شبکه اینترنتی نتلفیکس در حال انجام است. این سریال داستان کاراکتری با نام دریم را روایت می‌کند که توسط گروهی از طریق مراسمی پنهانی اسیر شده است. پس از ۱۰۵ سال اسارت، این کاراکتر سرانجام موفق به فرار می‌شود و پس از آن، شروع به بازسازی قلمرو پادشاهی‌اش با نام دریمینگ می‌کند.

تام استاریج در نقش کاراکتر دریم، گوئندولین کریستی در نقش لوسیفر، بوید هالبروک، چارلز دنس، عاصم چودری، سانجیف باسکار، کربی هوول باپتست، جنا کولمن، جولی ریچاردسون، دیوید تیولیس، استیون فرای و پتن اسوالت از جمله بازیگران مطرح این سریال پر هزینه هستند.

«سندمن»بر اساس کمیک‌بوک‌های سندمن ساخته شده است. کمیک‌بوک‌های سندمن را می‌توان یکی از مهم‌ترین و پرافتخارترین مجموعه‌های صنعت کمیک دانست که تا امروز چندین بار تلاش‌هایی برای تبدیل آن به فیلم و سریال شده، ولی هربار مشکلاتی سر راه تولید این آثار ایجاد شده بود. سرانجام کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۱۹ و به لطف تهیه‌کننده اجرایی با نام دیوید اس گویر، تصمیم گرفت که به جای تولید فیلمی سینمایی براساس این کمیک بوک‌ها، سریال تلویزیونی را با همکاری کمپانی نتفلیکس تولید کند.

نتفلیکس برای گرفتن حق پخش سندمن قراردادی بسیار سنگین با شرکت برادران وارنر بسته بود و این سریال یکی از پرهزینه‌ترین مجموعه تلویزیونی دی سی کامیکس (DC Comics) است.

طبق اعلام تهیه‌کنندگان این سریال در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد بود.