احمد گل‌محمدی بر اثر کرونا درگذشت

علی آدمی، استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، با تایید خبر درگذشت احمد گل‌محمدی که مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی بود گفت: متأسفانه امروز (شنبه، ۳۰ مردادماه) از دنیا رفتند و ظاهراً به کرونا مبتلا بودند.

دانشگاه علامه طباطبایی نیز در پیامی نوشته است: "با اندوه بسیار به سوگ استاد بزرگوار، دکتر احمد گل‌محمدی، مدیر گروه علوم سیاسی و مترجم و محقق برجسته کشور که بر اثر بیماری کرونا جان به جان‌آفرین دادند، نشسته‌ایم. خانواده دانشگاه علامه طباطبایی یاد و خاطره آن استاد مهربان و فرزانه را گرامی می‌دارد و از پروردگار خواهان بخشش بردباری به خانواده، دانشجویان و همکاران آن یار سفرکرده است."

احمد گل‌محمدی بر اثر کرونا درگذشت

احمد گل‌محمدی متولد سال ۱۳۴۷ در ارسباران و فارغ‌التحصیل رشته‌ جامعه‌شناسی سیاسی (با گرایش ایران) از دانشگاه تهران بود. او در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی تدریس می‌کرد و عضویت در کمیته علمی بررسی وحدت و هویت ملی، همکاری در تنظیم آیین‌نامه وظایف اعضای هیئت علمی پژوهشی، ویراستاری علمی مجموعه سخنرانی‌های هفته پژوهش، عضویت در شورای برنامه‌ریزی و کمیته شورای انتشارات دانشکده علوم سیاسی علامه طباطبایی و عضویت در کمیته همایش تاریخ و علوم سیاسی بخشی از فعالیت‌های اجرایی اوست.

گل‌محمدی ترجمه آثاری چون « درآمدی بر فلسفه تاریخ »، «بنیادهای علم تاریخ»، «درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی» و « ایران بین دو انقلاب » را در کارنامه خود دارد.