اکران «رنج زیر پوست» در سینماهای گروه هنر و تجربه

محسن جعفری راد که بیشتر به عنوان روزنامه‌نگار و منتقد سینما شناخته می‌شود، این فیلم را طی ۹ سال ساخته و اولین اکران آن در جشنواره بین‌المللی مستند ایران سینماحقیقت در دو سال قبل بوده است.

تهیه‌کننده فیلم به طور مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مهدی مطهر هستند و مراسم رونمایی آن روز جمعه ۵ شهریور ساعت ۱۸ در فضای باز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

جعفری راد متولد گیلان و شهر رحیم‌آباد است که دانش‌آموخته انجمن سینمای جوان لاهیجان بوده و بعد از ساخت ۱۰ فیلم کوتاه مستند و داستانی، مستند « رنج زیر پوست » را به عنوان اولین فیلم بلند خود ارائه کرده است.

با توجه به تحسین جمعی از منتقدان و مستندسازان در زمان جشنواره و نیز اخیرا انتخاب فیلم در جشن مستقل سینمای مستند ایران، امید است با بازگشایی مجدد سینماها این مستند متفاوت در اکران با استقبال مخاطبان مواجه شود.

اکران «رنج زیر پوست» در سینماهای گروه هنر و تجربه

نکته جالب توجه درباره این فیلم شاید این باشد که از معدود فیلم هایی است که یک منتقد شناخته شده، درباره خانواده خودش روایتی افشاگرانه ارائه کرده و در زمان نمایش این مستند در جشنواره سینماحقیقت نیز از این ویژگی به عنوان شهامت کارگردان و برگ برنده فیلم یاد شد.

اکران فیلم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خواهد بود. مستند «رنج زیر پوست» به طور همزمان در بیش از ۲۰ شهر ایران در سینماهای گروه هنر و تجربه از جمله شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز، رشت ، بابل، گرگان و ...اکران خواهد شد.

برخی عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: طراح، پژوهشگر و کارگردان:محسن جعفری راد، مشاور کارگردان: محمود رحمانی، تدوین: حمید نجفی‌راد، صداگذاری: محمدحسین حیدری، فیلمبرداری و صدابرداری: هادی محمدی، رضا آقاجانی و محسن جعفری راد، تهیه‌کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مهدی مطهر.