به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، متن بیانیه این مجمع به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إنَّ الذین یؤذونَ اللهَ و رسوله لَعَنَهُم الله فی الدُنیا والآخِرَة وَ أعدَّلَهم عَذابَاً مُهینا " کسانی که خداوند و پیامبر او را برنجانند خداوند در دنیا و آخرت ایشان را لعنت می‌کند و برایشان عذابی خفت‏ بار آماده ساخته است». سوره احزاب آیه ۵۶.

پس از آنکه ندای شیطانی استکبار جهانی از حلقوم بی‏‌شرم یک خواننده هتاک خارج شد و با توهین به ساحت مقدس «حضرت امام علی النقی علیه السلام» قلب حضرت ولی‏عصر(عج) را مملو از درد و غم نمود، شیفتگان ائمه اطهار(علیهم السلام) در سراسر ایران، روز شهادت آن امام همام را به عرصه افتخارآفرین تجلی عشق به اهل بیت پیامبر(ص) تبدیل کردند.

در این بیانیه آمده است: مجمع جهانی اهل بیت(ع) وظیفه خود می‏‌داند که ضمن قدردانی از مردم با غیرت و متدین ایران اسلامی که با برپایی عزاداری و دسته‏‌های سینه‌زنی در چند روز گذشته، موجب تسلیت امام زمان(عج) شدند، توجه مردم شریف ایران و نیز مجامع جهانی را به نکات زیر جلب نماید:

۱. اقدام نابخردانه‏ دشمنان معنویت و انسانیت در اهانت به امامین جوادین(علیهما السلام) در دو سال اخیر، ادامه توطئه اسلام‌ستیزی است. این حرکات شوم، در راستای اقداماتی نظیر " انتشار کتاب کفرآمیز سلمان رشدی مرتد "، " چاپ کاریکاتور درباره وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) " و " قرآن‏سوزی کشیش سفیه و کینه‏ توزآمریکایی " صورت می‏گیرد. بی‏ شک این هتاکی‏‌ها و جسارت‏‌ها، برای تحریک احساسات پاک مردم و تلاش برای تقدس‏‌زدایی از نمادهای دینی انجام می‏‌شود و برای دستیابی به مقاصد سیاسی است.

۲. اگرچه معمولا اینگونه افراد که به همه قید و بندها پشت پا زده و به اعتقادات میلیون‏‌ها نفر اهانت می‏‌کنند، افرادی بی‏‌ارزش و بی‏‌آبرو بوده و دارای مشکلات روحی و روانی هستند، اما اقدام قاطع و قوی در برابر اقدامات آنان موجب صیانت از دین و حفاظت از عقاید جوانان می‏‌گردد.

۳. همانطور که مراجع عظام تقلید فتوا داده‏‌اند این خواننده خبیثو مرتد، در حکم سابّ‏‌النبی(ص) است و اقدام شنیع او مطابق آموزه‏‌های تمامی ادیان الهی و مذاهب مختلف، محکوم و مردود است.

۴. اقدام این خواننده و دیگر توهین‏‌کنندگان به اهل بیت(علیهم السلام)، خارج از مبانی عقل و منطق و مخالف آزادی اندیشه و فکر است؛ لذا از نظر‌ کیفری وحقوقی قابل پیگرد است. بنابراین حمایت مسئولان برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی از این خواننده هتاک، موجب رسوایی بیش از پیش مدعیان آزاداندیشی و دموکراسی است.

۵. مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) بنا به وظیفه شرعی و قانونی خود، ضمن محکوم کردن این اقدامات نابخردانه از سوی این عناصر پلید و مرتد، از مجامع حقوقی بین المللی و سازمان‌های مدافع حقوق بشر می‌خواهد تا ترتیبی اتخاذ نمایند که بر اساس موازین حقوق بین‌الملل و مبانی دینی و اخلاقی، با این افراد هتاک و بی فرهنگ برخورد قانونی انجام شود.

۶. از مقامات کشور آلمان که دارای بیش از چهار میلیون شهروند مسلمان است می‏‌خواهیم که به احترام یک میلیارد مسلمان جهان و به پاسداشت موازین آزادی و آزادگی، نه تنها این خواننده هتاک و مرتد را زیر چتر حمایت امنیتی خود قرار ندهد؛ بلکه وی را برحسب قوانین جزایی و موازین حقوق بشر و آزادی عقیده، به اشد مجازات محکوم نماید.

این کشور همانگونه که در سال ۲۰۰۴ فردی به نام «مانفرد اوان» را به دلیل توهین به قرآن مجید به یک سال زندان و انجام صدها ساعت خدمات اجتماعی محکوم نمود، اینک نیز اقدام عاجلی درباره این هتاک به عمل آورد تا سوءاستفاده‌‏کنندگان از اصل آزادی بیان، نتوانند دست به چنین اعمال ننگینی بزنند.

مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) در پایان یک بار دیگر از مردم سوگوار و جوانان غیرتمند ایران اسلامی سپاسگزاری نموده، عزاداری‏های پرشکوه در سالروز شهادت امام هادی(ع) را درس عبرت برای کسانی می‏داند که با اقدامات موهن و ناقض منطق خود، خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) را برمی‏انگیزند اما در واقع، ایمان و اعتقادت آنان را آبدیده‏تر می‏کنند.