زمان پخش سریال «۸۷ متر» مشخص شد

در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون به آخرین خبرها از سریالِ پرماجرای کیانوش عیاری پرداخته‌ایم.

سریال "۸۷ متر" بعد از اربعین به آنتن می‌رسد؟

چندی پیش که کرونا، کیانوش عیاری کارگردان سریال "۸۷ متر" را راهی بیمارستان کرد، شبنم عرفی‌نژاد دستیار این کارگردان درباره مجموعه تلویزیونی "۸۷ متر" گفت که این مجموعه در حال مونتاژ و مراحل فنی است و احتمالاً خودش را در تابستان به آنتن شبکه یک خواهد رساند. اما این سریال به دلیل همزمانی با ایام محرم و پخش در فضای مناسب‌تری عقب افتاد و این شب‌ها سریال "افرا" روی آنتن می‌رود.

زمان پخش سریال «۸۷ متر» مشخص شد

عرفی‌نژاد دستیار کارگردان به خبرنگار تسنیم توضیح داد که آخرین خبرها حاکی از آن است سریال بعد از ایام اربعین روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

کیانوش عیاری پس از ۱۳ سال قرار است دوباره با سریالی پر سر و صدا وارد صدا و سیما شود. از بازیگران این سریال می‌توان به علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، زنده یاد حسین محب اهری، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی طنز پرداز محبوب و صدا پیشه جناب خان دوست داشتنی اشاره کرد.

البته سعید پیردوست را نیز پس از مدت‌ها دوری از بازیگری در این سریال می‌بینیم. گفته شده است مرحوم علی انصاریان فوتبالیست که البته این روزها بیشتر در نقش مجری و بازیگر دیده شده هم در سکانس‌هایی در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

داستان سریال ۸۷ متر همان‌طور که از نام آن هم پیداست به موضوع مسکن پرداخته است. در این داستان پرونده‌های قضایی مربوط به مشکلات مستغلات و مسکن بررسی می‌شود. مشکلاتی که عموما ناشی از بی‌اطلاعی عمومی مردم از قوانین است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که شخصی به نام علیرضا پوردورانی به همراه همسر و فرزندانش خانه‌ای را خریداری می‌کنند. اما روز اسباب کشی با یک خانه پر از اسباب و اثاثیه مواجه می‌شوند. و آنجا تازه می‌فهمند که این خانه به شخص دیگری به نام محسن خلیلی هم فروخته شده است. خانواده محسن خلیلی زودتر از خانواده پوردورانی وارد خانه شده‌اند. و این کلاهبرداری سرآغاز مشکلاتی برای این دو خانواده است.