پاسخ قطعی به شایعه زن‌شدن «جیمز باند»

تهیه‌کننده جیمز باند گفت: «جیمز باند»‌ همیشه یک مرد می‌ماند. امیدوارم فیلم‌های بسیار بسیار بیشتری با زنان، برای زنان، به وسیله زنان و در مورد زنان ساخته شود، اما «جیمز باند» مرد است.»

پاسخ قطعی به شایعه زن‌شدن «جیمز باند»

 

«باربارا بروکلی» تهیه‌کننده فیلم‌های «جیمز باند» مانند مصاحبه‌های پیشین خود معتقد است که این شخصیت باید برای همیشه مرد باقی بماند. مدیر کمپانی «این پروداکشنز» که در انتخاب بازیگران کلیدی نقش دارد فاش کرده است که از سال آینده به انتخاب «جیمز باند» بعدی فکر می‌کند. کریگ با «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) برای پنجمین و آخرین بار نقش ۰۰۷ را بازی کرده است.

بروکلی در مصاحبه با «پانیوز» می‌گوید: ««جیمز باند» یک شخصیت مرد است. امیدوارم که فیلم‌های بسیار بسیار بیشتری با زنان، برای زنان، به وسیله زنان و در مورد زنان ساخته شود.»

این تهیه‌کننده اضافه می‌کند:‌ «من فکر نمی‌کنم که باید یک شخصیت مرد را برداریم و یک زن را برای بازی کردن در آن نقش بیاوریم. بنابراین بله، من او را مرد می‌بینم و هنوز نمی‌توانم بپذیرم که دنیل [از چندگانه جدا خواهد شد] و خیلی دوست دارم که برای همیشه ادامه دهد.»

کریگ نیز اخیراً در راستای اظهارات بروکلی در مصاحبه با «ریدیو تایمز» گفته بود: «بهتر است نقش‌های بهتری برای بازیگران زن و رنگین‌پوستان وجود داشته باشد. چرا یک زن باید نقش «جیمز باند» را بازی کند وقتی که بهتر است نقشی به خوبی «جیمز باند» وجود داشته باشد، اما برای یک زن؟»

در حال حاضر از «تام هاردی»، «تام هیدلستون»‌، «ریچارد مدن»، «هنری کویل»، «رگی-ژان پیج»، «ادریس البا» و «کیلین مورفی» به عنوان گزینه‌های جایگزینی کریگ نام می‌برند.

«وقتی برای مردن نیست» ۳۰ سپتامبر در بریتانیا اکران خواهد شد.