حمایت بازیگر پایتخت از رئیس جدید صدا و سیما +عکس

 باید صداقت و افراد کاربلد به صداوسیما برگردند. سیدامیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما و بازیگر نقش ملکی در سریال پایتخت 6، درباره انتخاب پیمان جبلی به عنوان رییس جدید صداوسیما گفت: جبلی فردی امتحان پس داده است، شاید دو شبکه العالم و پرس‌تی‌وی که مدیریت آن‌ها برعهده او بود هر دو با مشکلات زیادی رو به رو بودند اما او در عرصه مدیریتی توانست این دو شبکه را احیا کند و درنهایت تحریم‌ها باعث شدند که این دو شبکه برون مرزی به حالت نیمه تعطیل درآیند اما با تمام این موضوعات همین که العالم و پرس‌تی‌وی در سطح جهانی احیا شدند، کار مهمی انجام داد.

 همچنین با توجه به تجربیاتی که این فرد در تلویزیون دارد، ایده و راهبردی که در موقعیت جدید به دنبال آن خواهد بود ایجاد تحول در صداوسیما است.

حمایت بازیگر پایتخت از رئیس جدید صدا و سیما +عکس

 امیدوارم که با ورود رییس جدید صداوسیما نه تنها افراد کاربلد به تلویزیون بازگردند بلکه با بازگشت آن‌ها آثار مفید و خوبی نیز برای مردم تولید شود چراکه درنهایت با این عملکرد از اسراف و هدر رفتن بیت‌المال نیز جلوگیری می‌شود. همچنین نکته دیگری نیز که باقی می‌ماند حضور افراد زیاد و بدون کارآیی در صداوسیما است که امیدوارم جبلی برنامه‌ای برای سامان دادن به نیروهایی که سودی برای سازمان ندارند نیز داشته باشد.

سیدزاده در پایان درباره حضور جبلی در جایگاه ریاست صداوسیما ابراز امیدواری کرد و گفت: شعار رییس جدید صداوسیما ایجاد تحول است و امیدوارم با همین شعار و با نظارت درست و انتخاب مدیران کارآمد این تحول را تحقق ببخشد.