ای‌میل هم یک بار مصرف می‌شود!

به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا، اگر شما مايل هستيد آدرس ايميل خود را در اختيار هر سايتي قرار ندهيد، استفاده از ايميلهايي يكبار مصرف راهحلي مناسب محسوب ميشود.

فرض کنید می‌خواهید در سایتی ثبت نام کنید تا نرم‌افزار یک کتابی را برای شما ای‌میل کند، یا این‌که می‌خواهید دیدگاه خود را در مطلبی از وبلاگی که خوانده‌اید بازگو کنید اما به اجبار از شما خواسته می‌شود که آدرس ای‌میل خود را وارد کنید.

با گشت و گذار در برخی سایت‌های تبلیغاتی در فضای اینترنت می‌توانید با چنین ای‌میل‌هایی آشنا شوید؛ در چنین مواردی صرف نظر از جنبه‌های امنیتی موضوع ممکن است شما فرصت مرور ای‌میل‌های بعدی که ممکن است از طریق این سایت‌ها ارسال می‌شود را نداشته باشید البته اکثر سایت‌ها و وبلاگ‌ها مدعی هستند که از ای‌میل‌ شما برای فرستادن هرزنامه(spam) مورد استفاده قرار نمی‌دهند اما عملا گه‌گاه این کار را انجام می‌دهند.

در چنین شرایطی اگر شما نخواهید عطای خرید اینترنتی یا به عنوان مثال ثبت ایده خود در وبلاگ را به بقایش ببخشید، راه چاره استفاده از ای‌میل‌های یک بار مصرف خواهد بود. این سرویس که به مشتریان خود خدمات رایگان ارائه می‌کند می‌تواند مشکل شما را برای همیشه برطرف کند.

این نوع ای‌میل تا چندین ساعت، چند روز و یا حتی چند سال می‌توانند اعتبار داشته باشند و ای‌میل‌های دریافتی را به صورت خودکار به ای‌میل اصلی شما ارسال کنند. البته ناگفته نماند که این قابلیت آخر در تماس ای‌میل‌های یک بار مصرف وجود ندارد. حتی برخی از این ای‌میل‌ها قابلیتی دارند که شما بتوانید پاسخ آن‌ها را از طریق ای‌میل اصلی خود و بدون افشای آدرس ای‌میل اصلی ارسال کنید.

بنا بر اعلام سایت‌های اینترنتی، برخی از سرویس‌های رایگان ای‌میل یکبار مصرف عبارتند از:

http:www.mailnator.com http://www.mytrashmail.com http://www.mailexpire.com http://www.temporaryinbox.com http://www.maileater.com http://www.jetable.org/en/index http://www.guerrillamail.com http://۱۰minutemail.com/ http://www.dontreg.com/ http://www.tempomail.fr/ http://www.tempemail.net/ http://www.pookmail.com/ http://www.Funpatugh.com/ http://www.kasmail.com/ http://greensloth.com/ http://www.mytempemail.com/ http://mailcatch.com/