خدادی مشاور وزیر ارشاد و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا شد

وزیر فرهنگ و ارشاد در حکمی محمد خُدادی را به سمت مشاور وزیر و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا، منصوب کرد.

در حکم محمدمهدی اسماعیلی ، خطاب به محمد خُدادی آمده است:

جناب آقای محمد خُدادی

نظر به سوابق طولانی، تجارب و توانمندی‌های اجرایی که از آن برخوردار می‌باشید، به‌موجب این حکم به‌عنوان « مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی » منصوب می‌شوید.

همچنین با توجه به پیشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا نیز به‌مدت یک سال بر عهده جنابعالی خواهد بود.

گفتنی است همزمان با شیوع ویروس کرونا و تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا در اوایل اسفندماه ۱۳۹۸، محمد خُدادی معاون مطبوعاتی وقت، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی این ستاد را نیز بر عهده داشته است.

دکتر مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست و ۲۰ معاون وزیر و سازمان، عضو این کمیته هستند.

محمد خدادی

خُدادی همچنین با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان ریاست ستادخبری مقابله با کرونا را عهده‌دار خواهد بود. در این ستاد خبری، شش مدیرعامل خبرگزاری‌های ایرنا، فارس،  تسنیم، ایسنا، مهر و ایلنا و سه نماینده معاونت‌های سیاسی، سیما و استان‌های صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگان بیست وزارتخانه و نهادهای انتظامی، امنیتی و نظامی و بویژه سه معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عضویت دارند.

از شروع بحران کرونا تاکنون، کمیته اطلاع رسانی و‌ مدیریت جو روانی کرونا ۴۸جلسه و ستادخبری مقابله با کرونا ۸۲ جلسه برگزار کرده است.