بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره را برای شما مخاطبان عزیز آماده کرده ایم. این مجموعه که اثری متفاوت از سیروس مقدم است به قلم علی طالب‌آبادی نوشته شده و قصه‌ای درام و اجتماعی را روایت می‌کند. منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری تهیه‌کنندگان این اثر هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. 

خلاصه داستان سریال جزیره

صحرا خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانوادهٔ اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانوادهٔ شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند ….

محمدرضا فروتن در سریال جزیره

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

محمدرضا فروتن در گروه بازیگران سریال جزیره

محمدرضا فروتن  متولد دی‌ماه سال ۱۳۴۷ در تهران است. فروتن فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با نقش‌آفرینی در فیلم هدف آغاز کرد. محمدرضا فروتن برای بازی در فیلم قرمز موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر شد. همچنین او برای بازی در فیلم به آهستگی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بخش بین‌المللی را در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

هنگامه قاضیانی در سریال جزیره

هنگامه قاضیانی  متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در ایران است. قاضیانی فعالیتش در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در فیلم سینمایی سایه روشن آغاز کرد. او برای بازی در فیلم به‌همین سادگی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. حضور در تیم بازیگران سریال جزیره اولین همکاری هنگامه قاضیانی با سیروس مقدم را رقم زده است.

تصویر کاظم سیاحی در سریال جزیره

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

کاظم سیاحی در جزیره

کاظم سیاحی  متولد ۱۳۵۷ در محلات است. سیاحی صداپیشه شخصیت جیگر، یکی از کاراکترهای محبوب مجموعه تلویزیونی کلاه‌قرمزی است. اغلب او را بابت نقش‌آفرینی‌اش در سریال‌های لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها (به کارگردانی سروش صحت) می‌شناسند. حضور سیاحی در سریال جزیره اولین همکاری‌اش با سیروس مقدم است.

اولین تصویر از غزل شاکری در سریال جزیره

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

غزل شاکری در گروه بازیگران جزیره

غزل شاکری  متولد ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۷ در تهران است. شاکری در عرصه سینما و تئاتر فعالیت دارد. او در سن ۱۰ سالگی نقش گلنار را در فیلمی با همین نام بازی کرد، این نقش‌آفرینی، استعداد و توانمندی شاکری را به نمایش گذاشت و آغازی برای شهرت او در حرفه بازیگری شد. همچنین او با بازی در سریال شهرزاد نیز بسیار خوش درخشید. حضور در تیم بازیگران سریال جزیره اولین همکاری غزل شاکری با سیروس مقدم را رقم زده است.

حضور امیر کاظمی در سریال جزیره

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

امیر کاظمی در جزیره

امیر کاظمی هم در گروه بازیگران حضور دارد. امیر کاظمی بازیگر جوان تلویزیون که حضور در عرصه بازیگری را با آثار تلویزیونی همچون سریال لیسانسه‌ها تجربه کرده است؛ در نخستین حضور در نمایش خانگی، به گروه بازیگران سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم پیوست.

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

میترا حجار در گروه بازیگران جزیره

میترا حجار  متولد بهمن سال ۱۳۵۵ در ایران است. حجار فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده و با کارگردانان بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی همکاری کرده است. پس از سریال تلویزیونی پلیس جوان، بازی در سریال جزیره دومین همکاری میترا حجار با سیروس مقدم است.

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

حسام منظور

حسام منظور ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده‌ است.

او که فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌ است.

از ازدواج و همسر حسام منظور اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

سامیه لک

سامیه لک  متولد خرداد ماه سال ۱۳۵۹ است، یک خواهر کوچکتر دارد و مشغول به تحصیل در رشته مهندسی معماری در امارات است، وی با مادر و خواهرش در امارات زندگی می کند.

او اوقات فراغت خود را با فیلم دیدن و ورزش کردن می گذراند.

سامیه لک ازدواج کرده و متاهل است.

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

حمیدرضا پگاه

حمیدرضا پگاه متولد ۱۱ دی ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او سه خواهر و یک برادر دارد و خود فرزند دوم خانواده است.

وی با نغمه نادری کارگردان تئاتر ازدواج کرده است و صاحب یک فرزند به نام حنا پگاه می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

مینا وحید

مینا وحید متولد  ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر و بازیگری است، وی علاوه بر بازیگری، دستی هم بر قلم دارد و فیلمنامه نیز می‌نویسد و نویسندگی را نیز همچون بازیگری دوست دارد و یک خواهر و یک برادر به نام میلاد دارد.

از ازدواج و همسر مینا وحید اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

پاوان افسر

پاوان افسر متولد 27 تیر 1363 در تهران، بازیگر است و اصالتا کرد  از شهر مهاباد استان آذربایجان غربی است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی است، پاوان افسر از دوران نوجوانی به بازیگری علاقمند بود و بازیگری اش را از تئاتر شروع کرده است.

او یک برادر بنام سینا و خواهری بنام پرنگ دارد.

پاوان افسر کلاس های بازیگری را تحت نظر پانته آ پناهی های گذرانده است.

وی تاکنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره

امیر مقاره

امیر مقاره متولد 3 دی 1374 در تهران، خواننده و بازیگر است.

وی فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد.

امیر مقاره هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.