ثبت نام در برنامه عصر جدید 3

برای آگاهی از نحوه ثبت نام در برنامه عصر جدید 3 با ما در افکارنیوز همراه باشد. فصل سوم عصر جدید (عصر جدید ۳) با فراخوان احسان علیخانی برای تولید و ساخت آماده میشود.

آغاز ثبت نام در برنامه عصر جدید 3

فصل اول و دوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

این روزها عوامل فصل دوم این برنامه، در حال آماده سازی شرایط برای تصویربرداری مرحله نیمه نهایی هستند. شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله نیمه نهایی، این روزها در باشگاه مهارت حضور دارند.

در حالی که هنوز فصل دوم برنامه علیخانی به پایان نرسیده است، روز گذشته عوامل برنامه «عصر جدید» از آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان به حضور در این برنامه خبر دادند. شما می‌توانید اگر صاحب استعدادی در زمینه‌های سرگرمی، هنری و ورزشی هستید، در سایت عصر جدید ثبت نام کنید.

برنامه تلویزیونی «عصر جدید» با رویکرد استعدادیابی در زمینه‌های هنری، ورزشی و سرگرمی تولید می‌شود. فصل اول و دوم این مسابقه تلویزیونی با اجرای احسان علیخانی و داوری رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی و امین حیایی روی آنتن رفته است.

لینک ثبت نام در برنامه عصر جدید 3

 برای ثبت نام در «عصر جدید۳»  http://asrejadid.ir/fa/user/signup کلیک کنید. 

برای ثبت نام به سایت عصر جدید رفته و با پر کردن فرم ثبت نام ویدیویی از هنر خود تهیه کرده و ارسال کنید بعد از گذشت چند روز عوامل برنامه عصر جدید با شما تماس خواهند گرفت .

ثبت نام در برنامه عصر جدید 3

شما می توانید با ورود به سایت عصر جدید با وارد کردن اطلاعات شخصی تان در بالای صفحه گزینه ارسال ویدیو را بزنید و در نهایت ثبت نام خود را تکمیل کنید.

اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصرجدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی که از شبکه سه پخش می شود. اگر دوست دارید در این برنامه شرکت کنید و استعداد خود را به نمایش بگذارید، باید بدانید که تنها راه پذیرش اولیه، ارسال ویدیو با استانداردهای تعریف شده است.

شرایط شرکت در برنامه:

حضور خانم ها و آقایان در تمامی رده های سنی آزاد است.
شرکت در این دوره برنامه عصر جدید، منوط به داشتن استعداد و ویژگی خاص، فقط در زمینه مهارت های هنری، ورزشی و سرگرمی، خواهد بود.
لازم است در طراحی اجرای مورد نظر خود به این نکته توجه داشته باشید که امکان اجرا در فضای داخلی استودیو و روی صحنه وجود داشته باشد.
رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی الزامی است.
حضور شرکت کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کننده موظف است در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشد.
امکان اجرای نمایش های گروهی، برای افرادی که مهارت گروهی دارند، وجود دارد.