«دست فرمون» برند شد

عوامل مسابقه تلویزیونی « دست فرمون » امروز در واحد ارتباط با مخاطبان رسانه ملی (۱۶۲) با مخاطبان خود گفتگو کردند و بعد از آن در نشست خبری شرکت کردند.  محمودی تهیه کننده، مسعود صنم کارگردان و کامران تفتی مجری این برنامه در این نشست خبری حضور داشتند.

محمودی تهیه کننده دست فرمون در این نشست خبری گفت: دست فرمون یک برند در حوزه برنامه سازی شد؛ برند شدن و برند را نگه داشتن سختی‌های خاص خودش را دارد. شبکه نسیم در حوزه برند سازی برنامه‌ها اتفاقات خوبی را رقم زده است.

«دست فرمون» برند شد

وی ادامه داد: شرکت کنندگان دست فرمون از سراسر ایران در این برنامه حضور پیدا می‌کنند. این برنامه با استقبال خوبی مواجه شده است و امروز هم در تماس‌هایی که در واحد پاسخگویی ۱۶۲ با مخاطبان صحبت کردیم، پیگیر ثبت نام برای فصل جدید بودند.

محمودی عنوان کرد: دست فرمون زمستان ۹۸ روی آنتن رفت و با توجه به استقبال مخاطبان بهار ۹۹ فصل دوم آن را کلید زدیم و با اتمام فصل دوم طراحی فصل سوم را انجام دادیم.

وی افزود: تصمیم گرفتیم در فصل سوم از تهران فاصله بگیریم. در طراحی فصل سوم به باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون فکر کردیم و استعدادیابی انجام دادیم. با پتانسیلی که در برنامه داشتیم و با مربیان دست فرمون استعدادیابی انجام دادیم و در فصل سوم به صورت تیمی شرکت کنندگان حضور پیدا کردند.

در حال تکمیل...