زرشک زرین برنامه«ترین‌ها» به بی مهری به مادر علی انصاریان رسید!

 برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین‌های ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می‌شود.

این برنامه روز جمعه پنجم آذر با یک موضوع ورزشی همراه مخاطبان شد و موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران را از نگاه مخاطبان معرفی کرد.

نازنین حاجی سیف الله تهیه کننده برنامه گفت: «برنامه«ترین‌ها» روز جمعه به سراغ موضوع فوتبالی رفت و موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران از نگاه  مخاطبان معرفی کرد. در طول هفته گذشته لیسیتی از لژیونرهای فوتبال ایران در صفحه مجازی برنامه قرار گرفت و شنوندگان به موفق‌ترین آنها رای دادند. روز جمعه زمان پخش برنامه موفق‌ترین لژیونر با توجه به نظر سنجی صورت گرفته و نظر داروان برنامه معرفی شد که مهدی مهدوی‌کیا به عنوان موفق‌ترین لژیونر فوتبال ایران معرفی شد و بعد از او نیز به ترتیب مهدی طارمی، علی دایی، جواد نکونام، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، سردارآزمون و پیمان هاشمیان در این نظر سنجی، رتبه دوم تا هشتم را کسب کردند.»

زرشک زرین برنامه«ترین‌ها» به بی مهری به مادر علی انصاریان رسید!

درادامه تهیه کننده برنامه گفت: «دراین برنامه بخشی به اسم «زرشک زرین» داریم که متناسب با موضوع آن قسمت، چند ساعت قبل از برنامه یک نظر سنجی برای شنوندگان در صفحه مجازی «ترین‌ها» می‌گذاریم و پس از پایان برنامه نتیجه را اعلام می‌کنیم.

روز جمعه از مخاطبان پرسیده شد که شما زرشک زرین را به کدام گزینه می‌دهید؟

۱- برنامه «فوتبال برتر» به خاطر پخش تصاویر تماشاگران در حال سیگار کشیدن

۲- اهالی فوتبال به دلیل بی مهری نسبت به مادر علی انصاریان بعد از فوت وی

۳- افراد ذی نفع در لغو قانون منع جذب بازیکن خارجی

طبق نظرسنجی صورت گرفته مخاطبان از بی مهری فوتبالیست‌ها به مادر علی انصاریان دلگیر شده بودند و «زرشک زرین» به اهالی فوتبال تعلق گرفت.

برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می‌شود.