فصل دوم «اهل جهنم» ساخته می‌شود؟

یون سانگ هو، خالق و کارگردان «اهل جهنم» (Hellbound) درمورد پتانسیل برای ساخت فصل دوم این سریال پرطرفدار نتفلیکس تحت عنوان K- drama توضیحاتی داده است.

یون در مصاحبه اخیرش، به برنامه‌های خود برای آینده سری‌های فانتزی اشاره کرد که از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های نتفلیکس تبدیل شده است.

«اهل جهنم» که در ۱۹ نوامبر منتشر شد، اقتباسی از کمدی وبتون ۲۰۲۰ یون به همین نام است.

فصل دوم «اهل جهنم» ساخته می‌شود؟

از آن جایی که اهل جهنم براساس وبتون‌های اصلی ساخته شده است، من و همکارم چوی کیو - سوک تصمیم گرفته ایم که داستان بعد از آن، ابتدا از طریق وبتون گفته شود و درمورد این که آیا می‌خواهیم آن را به سری اکشن دیگر تبدیل کنیم یا خیر؟ که این سری اکشن چیزی است که ما نیاز به بحث بیشتر درمورد آن داریم.

یون گفته است او و تیمش هنوز فرصتی برای بحث درمورد این موضوع با نتفلیکس پیدا نکرده اند و افزود که چندی پیش، فصل اول اهل جهنم منتشر شده است.

یون در بخش دیگری از مصاحبه خود به این موضوع پرداخته است که همکاری با نتفلیکس تا چه اندازه برای او لذت بخش بوده است؛ به طوری که خاطرنشان کرد: آن‌ها فضا و شرایطی را ایجاد کردند که مجبور نبودم به هیچ چیز دیگری جز تمرکز بر خلاقیتم از نظر انتشار و توزیع و یا زمان و نحوه انتشار این سریال فکر کنم.

اخیرا، یعنی در هفته منتهی به ۲۱ نوامبر، این مجموعه شش قسمتی به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شده است؛ به طوری که در مجموع توانسته است در سه روز اول انتشار خود بیش از ۴۳ میلیون بازدید داشته باشد که این نشان می‌دهد از دیگر آثاری، چون بازی مرکب با ۳۰ میلیون و سریال انیمیشنی لیگ افسانه‌ها با ۳۸ میلیون ساعت پیشی بگیرد.

یون که کارگردانی فیلم‌هایی مانند قطار به بوسان و شبه جزیره را بر عهده داشته است، اخیرا درمورد برنامه اش برای جمع آوری شخصیت‌ها و برنامه ریزی کردن برای کارش در یک جهان مشترک نیز توضیحاتی داده است.