اولین جشنواره فیلم بشیر برگزار می‌شود

مصطفی هنرمند دبیر اولین جشنواره فیلم بشیر از برگزاری این جشنواره با هدف پاسداشت تلاش‌ها و انعکاس فعالیت‌های طلاب و روحانیون کشور در طول ۲ سال مبارزه با ویروس منحوس کرونا خبر داد و گفت: جشنواره فیلم بشیر از سوی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در بخش‌های مستند، فیلم کوتاه، عکس و گزارش‌های خبری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاریخ برگزاری جشنواره فیلم بشیر هفته اول اسفند ماه سال جاری خواهد بود، افزود: برگزار کننده جشنواره فیلم بشیر سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور است و موضوع فیلم‌ها انعکاس خدمات و تلاش‌های طلاب و روحانیون بسیجی در ایام کرونا در بیمارستان ها، آرامستان‌ها و همچنین کمک مومنانه در طول دو سال مقابله همگانی با کرونا می‌باشد.

هنرمند با تاکید بر اینکه "جشنواره فیلم بشیر"، روایت جهاد و ایثار طلاب و روحانیون کشور است، یادآور شد: طلاب و روحانیون بسیجی با حضور در بیمارستان‌های شهر‌های سراسر کشور ضمن کمک و یاری به کادر پزشکی، با بیماران کرونایی همدردی و همراهی می‌کردند و با دعا و نیایش، موجب افزایش روحیه و امید به آینده در این عزیزان می‌شدند.

وی خاطر نشان کرد: این فداکاری و همراهی در حالی صورت می‌گرفت که بسیاری از مردم به خاطر توصیه پزشکان و به منظور قطع زنجیره سرایت کرونا حتی برای نزدیک‌ترین افراد خانواده خود نمی‌توانستند در بیمارستان‌ها حضور داشته باشند.

اولین جشنواره فیلم بشیر برگزار می‌شود


طلاب بسیجی با این جهاد و ایثار اجازه ندادند حتی یک نفر از متوفیان کرونا بدون غسل و کفن و اقامه نماز اموات به خاطر سپرده شود.