بازیگران نمایش «روزها در راه» معرفی شدند

این اجرا که تجربه‌ای در زمینه تئاتر اتوبیوگرافی است، سه سوژه/بازیگر را برای بررسی انتخاب کرده و آن‌ها قطعاتی از زندگی خود را با مخاطب در میان می‌گذارند.

 این اجرا به‌صورت محدود و تنها ۱۱ شب روی صحنه است.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از: خورشید چراغی‌پور، فرانک کلانتر، سما موسوی و مهدی میرزائیان.

موسوی در سال‌های اخیر نمایش مستند «به زبان خواب» (۱۳۹۸) را با محور قرار دادن زندگیِ هرتا مولر، نویسنده شناخته شده رومانیایی و سیمین دانشور چهره ادبی مشهور ایرانی در تئاتر مستقل تهران روی صحنه برد. این کارگردان در همین زمینه، سال ۱۳۹۷ نمایش مستند «آدم‌هایی که نمی‌بینیم» را با موضوع تفاوت میان نسل‌ها و تاثیر آن بر روابط اجتماعی و خانوادگی در عمارت روبرو اجرا کرد.

از دیگر عوامل نمایش «روزها در راه» می‌توان به پژوهشگر و کارگردان، سما موسوی؛ تدوین متن، مونا احمدی؛ مدیر پروژه، بابک احمدی اشاره کرد.

بازیگران نمایش «روزها در راه» معرفی شدند

مشاور کارگردان و طراح ویدئو، علی‌یار راستی؛ برنامه‌ریز و دستیار کارگردان، رها شیرازی؛ طراحان‌نور، نیلوفر نقیب‌ساداتی و محمدرضا رحمتی؛ دستیاران نور، مهران کریمی، مهدی ایمانلو؛ انتخاب لباس، نسرین خرمی؛ طراح گریم، لیدا ایرانی؛ طراح پوستر، اقلام تبلیغی و ساخت تیزر، هما ایرانی؛ عکاس، امیرحسین شجاعی.

«روزها در راه» از روز یکشنبه ۵ دی ماه تا ۱۷ همین ماه به‌غیر از شنبه‌ها، ساعت ۱۹:۳۰ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه‌ بلیت به نشانی https://www.tiwall.com/p/rouzhadarrah مراجعه کنند.

عنوان نمایش برگفته از نام اثر ماندگاری است به قلم زنده‌یاد شاهرخ مسکوب.