آخرین اخبار از ساخت سریال پلیسی «حکم رشد»

مهدی فرجی تهیه کننده گفت: قصه « حکم رشد » پلیسی و خانوادگی است، ماجرای یک پلیسی را روایت می‌کند که رئیس کلانتری می‌شود و قرار است در آن منطقه‌ای که اشرار وجود دارد منطقه نا امن را به امنیت برساند. این سریال با همکاری سیما فیلم برای شبکه سه سیما تهیه می‌شود. پخش سریال برای ۱۴۰۱ خواهد بود.

سریال حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مهدی فرجی که براساس فیلمنامه‌ای از سعید نعمت‌الله در شبکه سه تهیه و تولید می‌شود.

به گفته فرحی مجتبی فلاحی بازیگر نقش پلیس را در سریال حکم رشد بازی می‌کند و نقطه مقابل آن پیام احمدی نیا است. دو قطب سریال هستند.

فلاحی پیش از این در فیلم سینمایی جان دار بازی کرده بود و امسال در فیلم بی رویا چند سکانسی بازی داشته همچنین برای مرکز شیراز در یک تله فیلم بازی کرده است.

آخرین اخبار از ساخت سریال پلیسی «حکم رشد»

از بازیگران تئاتری هستند که سابقه خوبی دارند. نقش ویژگی و مشخصه‌هایی داشت و نیازمند بازیگری با آن ویژگی بود به همین دلیل مجتبی فلاحی انتخاب شد.

این سریال را قرار بود «سعید نعمت‌الله» کارگردانی کند، اما به دلیل برخی مشکلات کارگردانی آن به حسن لفافیان سپرده شد.

فرجی درباره این ماجرا می‌گوید؛ سعید نعمت الله فیلمنامه را برای ما نوشتند و مشغول کار در نمایش خانگی هستند. فیلمنامه ابتدایی که قرار بود خود آقای نعمت الله کارگردانی کنند طبیعی است کار گردان جدیدی بیایند تغییراتی داشته باشد و بازنویسی صورت گرفت.