پخش «منم بچه مسلمان» از شبکه قرآن همزمان با نیمه شعبان

زارع زاده مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما ضمن بیان اهمیت تولید و ساخت برنامه برای گروه سنی کودک در شبکه قرآن گفت: تاکنون دو فصل برنامه منم بچه مسلمان، با ۱۵۰ قسمت، تولید و سری جدید آن برای بهار ۱۴۰۱ در بخش‌های متنوع با رویکرد تربیتی با موضوعات اجتماعی بر گرفته از آیات و روایات در قالب نمایش و داستان در حال ضبط  است.

کودکان با حضور در اتاق قصه این برنامه به جای شخصیت‌های داستان صحبت کرده و حول محور موضوع برنامه، نقش آفرینی می‌کنند. همچنین برای آیتم بازی هم توسط تیم سردبیری برای تقویت هوش و تحرک بیشتر کودکان، بازی‌های مهیجی طراحی شده است.

پخش «منم بچه مسلمان» از شبکه قرآن همزمان با نیمه شعبان

«منم بچه مسلمان» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی آقای سید محمد حسینی و سردبیری سرکار خانم حسینی مجد که حجت الاسلام محمدصادق مقدسیان، ماشاءالله کوهستانی در نقش پارسا، مهدی مقیم در نقش بابارحمان و خادم مسجد و سرکار خانم شمس در بخش اتاق قصه حضور خواهند داشت که از روز پنج شنبه ۲۶ اسفند این برنامه ساعت ۱۶ و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۱ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و علاقه‌مندان می‌توانند آرشیو این برنامه را از تلوبیون  مشاهده کنند.