بقاع متبرکه با عطر مهدوی به استقبال قرن جدید می‌روند

مدیر کل مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه می گوید : انتشار نام و یاد امام زمان (عج) و همچنین خدمت به جامعه منتظر، نباید دستخوش ایام و مورد غفلت قرار گیرد به همین منظور طرح قرار دوازدهم بهانه‌ای است که در هیاهوی عید نوروز دل‌های مومنین را متوجه، ولی نعمت خود کرده تا عاشقانه برای مولایشان گام بردارند.

طرح قرار دوازدهم طرحی با یاد و نام امام دوازدهم است که با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین افراد کم برخوردار، در روز دوازدهم قرن جدید با همت مراکز افق بقاع متبرکه سراسر کشور اجرا می‌شود.

رضا معممی مقدم می گوید : حمایت از خانواده‌های کم برخوردار در ماه مبارک رمضان، یکی از دغدغه‌های مومنین و دست اندرکان بقاع متبرکه بوده و هم اکنون نیز این مواسات مومنانه در قالب طرح قراردوازدهم و با رویکرد تامین سبدغذایی ویژه این ماه با مشارکتی مضاعف برگزار خواهد شد. 

بقاع متبرکه با عطر مهدوی به استقبال قرن جدید می‌روند

به گفته او ساختار طرح قرار دوازدهم بر مشارکت عمومی با هر توان و مکنت مالی است. از این رو هرکسی که دل در گرو خدمت به محرومین دارد و دوست دارد به عشق امام زمان علیه السلام این کار را انجام دهد، می‌تواند به عنوان مهدی یاور در این طرح مشارکت کند.

در این طرح هر مهدی یاور، با عضوگیری از بستگان، دوستان و آشنایان خود، اقدام به تامین حداقل یک سبد غذایی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان خواهد کرد، همچنین افراد مشتاق به خدمت در این زمینه می‌توانند به امامزادگان شاخص محل زندگی خود مراجعه کنند.