ویژه برنامه‌های تحویل سال | شبکه‌های تلویزیون با چه برنامه‌هایی به استقبال نوروز می‌روند؟

همزمان با آغاز نوروز و نوشدن طبیعت ، شبکه‌های سیما در روز یک شنبه ۲۹ اسفند ماه با ویژه برنامه‌هایی جذاب و شاد به استقبال بهار ۱۴۰۱ می‌روند.

تحویل سال ۱۴۰۱ با «فرمول یک» شبکه یک

ویژه برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا از سات ۱۵ روز یک شنبه ۲۹ اسفند ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. در این برنامه انتخاب چهره مردمی ایران صورت می‌گیرد.

«عیدانه عمو پورنگ» در شبکه دو

«عیدانه عمو پورنگ» ویژه‌برنامه تحویل شبکه دو سیماست که ۲۹ اسفند از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۰:۱۵ با اجرای داریوش فرضیایی و سپند امیر سلیمانی پخش می‌شود. مهمانان این برنامه افرادی از حرفه‌های مختلف خواهند بود و اجرای زنده خواننده نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است.

فصل سوم «عصر جدید» به استقبال بهار می‌رود

«عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی و داوری امین حیایی، کارن همایون‌فر، ژاله صامتی و مجید اسماعیلی در روز یک شنبه ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۱۳ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

«چرخ» شبکه چهار در تحویل سال

«چرخ» ویژه برنامه تحویل سال نوی شبکه چهار است که با اجرای محمدرضا مقدسیان و حافظ آهی به صورت یک مهمانی علمی بزرگ برای ورود به قرن جدید با محوریت علم و فناوری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روز یک شنبه ۲۹ اسفند ماه به روی آنتن می‌رود. این برنامه با حضور چهره‌های علمی سال ۱۴۰۰ به تجلیل از برگزیدگان ترویج علم می‌پردازد.

«بهار جان» شبکه پنج در لحظه تحویل سال

ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج با نام «بهار جان» با اجرای مصطفی امامی روز یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا پاسی از شب پخش خواهد شد.

این اولین ویژه برنامه زنده تحویل سال است که مصطفی امامی اجرایش را بر عهده دارد و سال‌های گذشته اجرای تحویل سال به خوانندگان واگذار شده بود.

«سلام» شبکه قرآن به سال نو

ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه قرآن با عنوان «سلام» در روز ۲۹ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۲ تا لحظه تحویل سال به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر امام رضا (ع) به روی آنتن می‌رود که دعوت از مهمانان ویژه و پخش آیتم‌های جذاب از بخش‌های این برنامه می‌باشد. همچنین در این برنامه با اجرای هادی صلح جو ارتباط‌های زنده با حرم‌های مقدس کربلا، قم، جمکران، شاهچراغ و ... نیز برقرار می‌شود. در طول برنامه کارشناسان مذهبی خانواده‌های قرآنی و خانواده‌های شهدا به عنوان مهمان حضور دارند.

 «حول حالنا» ویژه برنامه تحویل سال شبکه سلامت

«حول حالنا» ویژه برنامه تحویل سال از شبکه سلامت با اجرای اسماعیل باستانی و با حضور مهمانان و بخش‌های متنوع از روز یک شنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۲۰ روی انتن شبکه سلامت خواهد رفت.

«سین هشتم» شبکه افق در تحویل سال

ویژه‌برنامه «سین هشتم» با اجرای صابر خراسانی و حسین رفیعی در روز ۲۹ اسفند از حوالی ساعت ۱۵ تا لحظه تحویل سال روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این برنامه با دعوت از چهره‌های مردمی، هنرمندان، ورزشکاران، گفتگوهای ویژه و سایر بخش‌های متنوع در تلاش است با خلق لحظاتی شیرین و به یادماندنی به استقبال قرن جدید برود.

«خندوانه» شبکه نسیم به سال نو

ویژه برنامه تحویل سال «خندوانه» با اجرای رامبد جوان پس از تحویل سال از شبکه نسیم پخش می‌شود.

شبکه‌های تلویزیون با چه برنامه‌هایی به استقبال توروز می‌روند؟