ساعت پخش و تکرار سریال خداداد

سریال خداداد سریال نوروزی امسال شبکه دو سیما است. سریال خداداد به کارگردان علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی کاری از سریال های ویژه نوروز است که از روز یکشنبه (29 اسفند) به روی آنتن شبکه دو سیما رفته است.

این سریال در ۱۳ قسمت تهیه شده و تصویربرداری آن تا دهم فروردین‌ماه  ادامه دارد.

سریال خداداد

ساعت پخش سریال خداداد

سریال خداداد هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

ساعت تکرار سریال خداداد

ساعت پخش تکرار سریال خداداد نیز روز بعد در ساعات ۹:۰۰ صبح و ۱۶:۲۰ دقیقه بعد از ظهر است.

تکرار سریال خداداد

داستان سریال خداداد

داستان سریال خداداد حول محور مشکلات مالی و روزمرگی افرادی است که با تمام توان تلاش می‌کنند تا از عهده‌ی خرج و مخارج زندگی خود برآیند. ژانر داستانی سریال خداداد اجتماعی کمدی است و این مجموعه در قالب طنز با نگاهی نقادانه به بیان مشکلات معیشتی و مالی خانواده‌های ایرانی پرداخته است.

علی غفاری کارگردان سریال خداداد در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به ۵۰ لوکیشنی که برای «خداداد» در نظر گرفته شده، گفت: “تنوع و تعدد فضای داخلی و خارجی مکان های فیلمبرداری بر جذابیت کار تاثیر می گذارد و قرار است حدود ۸۰ درصد از سریال در تهران و ۲۰ درصد در خارج از تهران فیلمبرداری شود.”

بازیگران سریال خداداد

در سریال خداداد بازیگران مطرحی همچون رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری و سوسن پرور نقش‌آفرینی می‌کنند. رضا ناجی نقش اول سریال خداداد را ایفا می‌کند، او که زاده‌ی پنجم دی سال 1321 در تبریز بوده، سال‌هاست بازیگر سینما و تلویزیون است. او از کودکی به تئاتر علاقه زیادی داشت و در تئاترهای خیابانی متفاوتی نقش ‌آفرینی کرده بود.

رضا ناجی نخستین بازیگر ایرانی دریافت‌کننده خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد از پنجاه و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین بوده‌ است. که این جایزه باعث شهرت پیش از پیش وی شد. از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین فیلم‌های رضا ناجی می‌توان بچه‌های آسمان، آواز گنجشک‌ها، باران، باد در علفزار می‌پیچد و ترنج را نام برد.

بازیگران سریال خداداد

پیام دهکردی زاده‌ی بیستم اردیبهشت ماه سال 1356 در شهر کرد است که در سریال خداداد بازی می‌کند. او دارای مدرک مدرک کارشناسی ارشد در رشته تئاتر از دانشگاه تهران است. البته دهکردی پیش از این دهکردی مدرک کارشناسی خود را در رشته ادبیات دراماتیک (نمایشی) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفته بود.

او با بازی در سریال شهریار به شهرت رسید. پیام دهکردی سال 1398 در مجموعه جنجالی «گاندو» که از شبکه سه سیما پخش شد، بازیگر نقش «مایکل هاشمیان» بود که برگرفته از شخصیت جیسون رضاییان ، متهم به جاسوسی بود. او از عهده این نقش نیز به خوبی برآمده بود.

البته در این مجموعه مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری، این نخعی، زهره حمیدی، شیرین بینا، فریبا سادات مرتضوی، سارا باقری، مهرزاد جعفری، جواد زیتونی، سیامک اشعریون و سیاوش طهمورث نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین امیرحسین غفاری و کوثر حیدری از بازیگران کودک این سریال هستند.

عوامل سریال خداداد

تهیه کننده: سعید سعدی

کارگردان: علی غفاری

نویسنده: میلاد کزازی

گروه کارگردانی: سیاوش درستکار، سمانه دالوند، سارا رضایی، محمد مهدی غفاری

مجری طرح: حسن لبافی

بازیگردان: محمدجواد کاسه‌ساز

مدیر تصویربرداری: یونس سبزی

تصویربردار: ستار فاضلی

مدیر تولید: داوود معدنی

طراح صحنه: حسین مجد

طراح گریم: کامران خلج

صدابردار: رضا تهرانی

طراح لباس: مژگان عیوضی

تدوین: سودابه سعید نیا

موسیقی: امید رهبران

جلوه‌های کامپیوتری و ساخت تیتراژ: مهیار اردکانی