فیلم دینامیت منتشر شد

فیلم دینامیت منتشر شد. فیلم دینامیت یکی از کمدی ترین فیلم های تاریخ سینمای جهان منتشر شد. برای دانلود رایگان فیلم دینامیت ، جیران ، فصل 5 جوکر، یاغی و مترجم سریال های جدید ایرانی به وبسایت زردفیلم مراجعه کنید.

فیلم دینامیت

دینامیت داستان دو برادر ارزشی با عقاید سفت و سخت مذهبی است که به دنبال خانه‌ای هستند و در نهایت کارشان به یک خانه در بالا شهر تهران می‌رسد که دو همسایه کاملا متضاد با عقاید آنها با آنها در این ساختمان زندگی می‌کنند؛ یکی از آنها مردی خلافکار است که امور زندگی‌اش با فروش شراب و مواد مخدر می‌چرخد و آن یکی خانه نیز دو دختر جوان دانشجو هستند که تقریبا هر آخر هفته در خانه‌شان پارتی برگزار می‌کنند و به اصطلاح خودمانی بسیار قرتی هستند.

دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی فیلمی به غایت خطرناک است که در راستای آثاری همچون «هزارپا» حرکت می کند . این فیلم که در ظاهر روایت کننده تناقض موجود در جامعه از دل یک آپارتمان در بالاشهر تهران است ، علاوه بر تمسخر باورها ، سلایق ، ایدئولوژی و تفکر در ارائه فرم سینمایی ناتوان بوده و عملکرد ضعیفی دارد . شناخت از جامعه در فیلم های کمدی و یا طنز برای ارائه هرچه بهتر آن بسیار مهم بوده که این شناخت در فیلمی چون «دینامیت» اتفاق نمی افتد .

کارگردان: سید مسعود اطیابی

تهیه کننده : سید ابراهیم عامریان

مجری طرح:مریم رحیمی

نویسندگان: حمزه صالحی ، شیما محمد بیگی

دانلود فیلم دینامیت

فیلم دینامیت منتشر شد

سریال جیران

با تمام این اوصاف پنج قسمت از سریال « جیران » در حالی پخش شده هیچ سخن تازه ای برای گفتن نداشته و هیچ مخاطب جدی ای نمی تواند کوچکترین دلیلی برای تماشای ادامه ی آن پیدا کند. چرا که دیگر کیست که نداند ناصرالدین شاه در باغی قدم می زده که عاشق دختری شده. سریال جیران حتی پیش از آغاز نمایش هم توقعات بسیاری را در میان بینندگان و مخاطبانش بوجود آورده بود. درست است که تیتراژ سریال جیران، لیست بلند بالایی از ستاره‌های سینما و تلویزیون را با خود دارد، اما برای مخاطب سینما دوست و پیگیری که تولیدات و سریال‌های امروزی را دنبال می‌کند، شاید هیچ نامی به اندازه نام کارگردان سریال جیران، جذابیت و اشتیاق لازم برای تماشای آن را بوجود نمی‌آورد.

اما در حالی پنج قسمت از سریال جیران پخش شده که هنوز در آن هیچ اتفاق غافلگیر کننده‌ای که توان جذب مخاطب را داشته باشد نیفتاده است. قطعاً نمی توان تأثیر منفی انتخاب سوژه‌ی نخ نمای حرمسرای ناصرالدین شاه را به عنوان سوژه‌ی مرکزی داستان، در کاهش جذابیت درام بی تأثیر دانست. چرا که گوش مخاطب ایرانی از شنیدن داستان های قجری پر است و در مقابل تشنه ی شنیدن قصه هایی از تاریخی جز تاریخ قاجار.

مدیر هنری و طراح لباس: ملک جهان خزاعی

مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران

تصویربرداران: مرتضی درویش‌خانی و شهروز کاووسی

نور پرداز: میلاد واعظی مجد، طراح صحنه: حسن روح پروری

دانلود سریال جیران

فیلم دینامیت منتشر شد

سریال مترجم

مترجم سریال جدید نمایش خانگی درحال ساخت با ژانر درام و معمایی به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان، محصول سال ۱۴۰۰ است. صابر ابر، بازیگر نقش اول مرد این سریال است. مترجم اولین سریال ساخته شده توسط بهرام توکلی در شبکه خانگی است. یک مترجم جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند. رفتن در این مسیرهای پر پیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

ژانر: اجتماعی, زندگی نامه

سال انتشار: ۱۴۰۰

زبان سریال: فارسی

کشور سازنده: ایران

کارگردان: بهرام توکلی

دانلود سریال مترجم

فیلم دینامیت منتشر شد

فیلم گشت ارشاد 3

«گشت 3» مشابه قسمت دوم فیلم است و با «گشت ارشاد» فاصله زیادی دارد. علت غیبت حمید فرخ ‌نژاد در فیلم با یک سناریوی غیرمنطقی و تخیلی روایت می‌شود و سپس شاهد آغاز ماجراهای مختلف برای «حسن» با بازی ساعد سهیلی، «عطا» با بازی پولاد کیمیایی و آشنایی آن‌ها با یک خواننده هستیم. ماجراهایی که نباید خودتان را درگیر جزئیات و منطق آن کنید! فیلم تلاش می‌کند به واسطه شوخی‌های کلامی دوپهلو و تکراری، مخاطب را بخنداند، اما این تلاش چندان نتیجه نمی‌دهد و توقع مخاطب را برآورده نمی‌کند.

خلاصه داستان فیلم : عطا (پولاد کیمیایی) و حسن (ساعد سهیلی) که به ایران بازگشته‌اند، قصد انتشار آلبوم موسیقی دارند اما از توان پرداخت هزینه عاجز هستند. در این شرایط آن دو با فردی ثروتمند (بهنام بانی) مواجه می‌شوند و شرایط به شکلی دیگر پیش می‌رود.

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

فیلم دینامیت منتشر شد