خبری خوش برای طرفداران سریال بازی مرکب

سریالِ بازی مرکب ، سریالی جذاب و پرطرفدار است که خیلی زود سر زبان‌ها افتاد و عکس‌ها و تصاویر و ویدئوهای آن فضای مجازی را پر کرد. خبری خوشی که در این بخش از فرهنگ و هنر برای طرفداران این سریال کره ای داریم، این است که خالق سریال بازی مرکب در حال کار کردن بر روی فیلمنامه دیگریست که به مراتب خشن تر از بازی مرکب می باشد.

 

خالق سریال بازی مرکب روی فیلمنامه خشن تری کار می‌کند

اگر هنوز سریالِ بازی مرکب را ندیده اید، باید بگویم که چند نفر از همه جا مانده، در یک سری بازی برای پول با هم رقابت می کنند و اگر ببازند؛ خواهند مُرد.

این سریالِ رکورد شکن؛ توسط 142 میلیون مشترک نتفلیکس دیده شده است. "هوانگ دونگ هیوک" نویسنده بازی مرکب، اول فیلمنامه را برای یک فیلم سینمایی نوشته بوده است؛ اما بعدا نظرِ او به سریال تغییر کرده و هفت ماه روی آن وقت گذاشته است.

طرفداران بازی مرکب بهتر است منتظر بمانند؛ زیرا هوانگ هنوز فیلمنامه فصل دوم را ننوشته و در مصاحبه ای گفته است که احتمالا تا اواخر سال 2024 هم؛ آن را منتشر نخواهد کرد.

این نویسنده و کارگردان کره جنوبی اعتراف کرده که تا به حال فقط سه صفحه از فیلمنامه این سریال پرطرفدار خشن را نوشته است. "هوانگ" این روز ها؛ در حال کار روی فیلمی به نام KO club است که به مراتب خشن تر از بازی مرکب می باشد. موضوع آن هم در مورد کشتن افراد مسن است که از کتابی ایتالیایی اقتباس شده است.

خبری خوش برای طرفداران سریال بازی مرکب

سازنده و داستان اصلی سریال بازی مرکب

سریال بازی مرکب (Squid Game) محصول سال 2021 کره جنوبی به نویسندگی و کارگردانی «هوانگ دونگ هیوک» است که در ژانر هیجانی، اکشن و ترسناک می باشد.

کارگردان و فیلمنامه‌نویس سریال بازی مرکب داستان این مجموعه را با الهام از مشکلات اقتصادی خود در اوایل زندگی و همچنین اختلاف طبقاتی در کره جنوبی در سال 2008، با نام Round Six نوشته بود اما رسانه های کره ای این فیلمنامه را به دلیل خشونت زیاد رد کردند تا اینکه پس از 11 سال مورد توجه شبکه جهانی نتفلیکس قرار گرفت و به دو زبان کره ای و انگلیسی از پلتفرم نتفلیکس پخش شد.

داستان این سریال در مورد 456 بازیکنی است که بدهی های هنگفتی دارند و به یک بازی مرموز برای برنده شدن مبلغ 45.6 میلیارد وون دعوت میشوند. در این بازی که شامل 6 مرحله است تعدادی از آنها حذف میشوند (باختن مساوی با مرگ است) تا در آخر یک نفر برنده جایزه باشد.

خبری خوش برای طرفداران سریال بازی مرکب

بازیگران معروف سریال بازی مرکب

لی جونگ جه (سونگ گی هون)، پارک هه سو (چو سانگوو)، جونگ هویون (کانگ سه بیوک)، آنوپام تریپاتی (عبدل علی)، او سونگ سو (اوه ایل نام)، کیم جوریونگ (هان می نیو)، هو سونگ ته (جانگ دوک سو)، وی هاجون (هوانگ جونهو)، لی یومی (جی یونگ)، لی بیونگ هون (مرد جلویی "اینهو")، گونگ یو و... از بازیگران این سریال پربیننده کره ای هستند.