واکنش ژاله صامتی به انتقاد مردم

ژاله صامتی ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که داور سومین فصلِ « عصر جدید » است، در مصاحبه‌ای که در پشت صحنه این برنامه انجام می‌شد، به سوالاتی درباره واکنش‌های مردم و سختی‌های داوری پاسخ داد.

صامتی در پاسخ به این سوال که چگونه داور برنامه «عصر جدید» شد، گفت: «داوری خیلی سخت است، ولی این‌جا خیلی سخت‌تر می‌شود، چون من قبلا در جاهای دیگر داور بودم اما خب هیچ‌وقت این حجم از بیننده را نداشته‌ام. خیلی تجربه‌ای شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی است، در عین حال که سخت هم است. درباره این‌که چه شد که به این‌جا آمدم، خب مردم دوست دارند، ما دیگر چه کاره‌ایم؟ ما هم کاری را می‌کنیم که مردم دوست دارند.»

واکنش ژاله صامتی به انتقاد مردم

داور برنامه «عصر جدید» در پاسخ به این سوال که چگونه با هجمه‌های مردم روبه رو می‌شود، گفت: «فکر می‌کنم عصر جدید مردم را بی پرواتر می‌کند، که چرا به این رای دادی، یا چرا به دیگری رای ندادی، خیلی اهل فضای مجازی نیستم، با این حال تلاشم را می‌کنم تمام نظرات مردم را بخوانم و جواب دهم، چون ما برای مردم کار می‌کنیم.»

ژاله صامتی در پاسخ به پرسشی درباره داوری گروه‌های ورزشی شرکت کننده در این مسابقه گفت: «نه قطعا اگر نسبت به چیزی شناخت نداشته باشم، قبل از شروع اجرا درباره آن جستجو می‌کنم و می‌پرسم، اگر کار گروهی باشد که نیت، همکاری و کار گروهی، که به‌نظرم باید در جوانان تقویت شود، برای من خیلی اهمیت دارد. کارهای فردی هم ویژگی‌های خودشان را دارند. با توجه به چیزی که روی صحنه می‌بینم، نظم، تمیز بودن کار، براساس همه این‌ها امتیاز می‌دهم. کارهای نمایشی که فاکتورهای خودشان را دارند و موسیقی هم خیلی به احوالات بستگی دارد، من خیلی نت‌ها و سبک‌ها را به آن شدت نمی‌دانم ولی خب ما به‌خاطر بازیگر بودن با ریتم و آوا آشنا هستیم.»