پخش سریال نمایشی با موضوع هوش هیجانی از شبکه 2

تکلیف پخش سریال‌های جدید و ادامه چند سریالِ قدیمی از هفته گذشته مشخص شد، «پلاک‌دو» از شبِ گذشته پخش خود را در شبکه دو آغاز کرد. البته این شب‌ها شبکه دو « از سرنوشت » را نیز در باکسِ همیشگی‌اش یعنی ساعت 21:30 دارد. 

بنابر اعلامِ روابط عمومی شبکه دو سیما، مجموعه تلویزیونی «پلاک دو» از شبِ گذشته (شنبه 17 اردیبهشت) پخش خود را آغاز کرده و قرار است هر شب به مدت 20 دقیقه ساعت 23 روی آنتن برود. 

موضوع این مجموعه تلویزیونی، هوش‌هیجانی است و مجتبی صدخسروی آن را تهیه می‌کند. این سریال نمایشی از چالش‌های یک زوج جوان در ابتدای مسیر زندگی‌است و هدفِ آموزش و رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی مخاطبین را دنبال می‌کند. 

آشنایی مردم با هوش اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین و مؤثرترین ابزارها در داشتن روابط و زندگی سالم و موفق دلیل اصلی ایده‌پردازی و ساخت این سریال نمایشی است.

کیمیا گیلانی بیشتر به عنوان مجری تلویزیون شناخته می‌شود و البته سابقه بازی در سریال‌های تلویزیونی مثل مثل روزهای بزرگ، افسانه هزار پایان، مثل هیچ‌کس  و  محمد پور اکبر با سابقه بازی در سریال‌های آرام می‌گیریم و گسل را هم دارد. 

در کنارِ او بازیگرانی همچون جواد انصافی، مریم سرمدی و شهره اشتری میهمان قسمت‌های مختلف این سریال خواهند بود.

آغاز پخش سریال نمایشی با موضوع هوش هیجانی از شبکه 2

در ادامه پخش سریال‌های جدید در شبکه‌های تلویزیونی، «حکم رشد» حسن لفافیان از شبِ گذشته به آنتن شبکه سه آمده، «خوشنام» به پخشِ خودش در شبکه یک سیما ادامه می‌دهد، سریال کره‌ای «فرمانروای نقابدار» هم از شبِ گذشته جایگزینِ «مسافران شهر» شبکه پنج سیما شده است.