نمایشگاه کتاب سال آینده در شهر آفتاب دبرگزار می‌شود؟

حسین صفری گفت: مردم و ناشران به مکان برگزاری نمایشگاه کتاب نمره قبولی دادند و اگر شهر آفتاب فضای بیش از ۹۰ متر مربع را تامین کند، ناشران استقبال می‌کنند.

حسین صفری، مدیر اجرایی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران گفت: با نظرسنجی که از مردم و ناشران درباره مکان برگزاری نمایشگاه کتاب کردیم، به این نتیجه رسیدیم که مردم به مکان مصلی برای برگزاری نمایشگاه کتاب نمره قبولی دادند و درخواست داشتند که نمایشگاه در مصلی امام خمینی برگزار شود.

به گفته مدیر اجرایی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران، اگر مشکلات ترافیکی در منطقه، آلودگی هوا، ترافیک، هزینه‌های شهری و... باعث می‌شود که نمایشگاه بزرگ در داخل شهر برگزار نشود، مجموعه ستاد نمایشگاه تابع تصمیمات است و اگر نمایشگاه شهر آفتاب به شرایطی برسد که امکان بیش از ۹۰ متر مربع فضا داشته باشد، قطعاً ناشران از این تصمیم استقبال می‌کنند.

حسین صفری گفت: این دوره از نمایشگاه فضا به اندازه کافی بوده و تمامی ناشران زیر سقف قرار گرفتند و فقط به فعالیت‌های جنبی نمایشگاه فضا‌های باز و چادر اختصاص داده شده است.

پیش از این، مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفته بود، برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب باید انرژی خود را صرف بهره‌برداری از مجموعه شهر آفتاب می‌کردند و به اعتقاد بنده برگزاری این نمایشگاه در مصلی امام خمینی کار درستی نبوده است.

محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم درباره برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی گفته بود، شورای سیاست‌گذاری تمام جوانب برگزاری نمایشگاه را بررسی کرده است و ما خوشحال می‌شویم که اگر استعداد و ظرفیتی در شهر آفتاب وجود دارد از آن بهره ببریم.

نمایشگاه کتاب سال آینده در شهر آفتاب دبرگزار می‌شود؟