«آقازاده» در تلویزیون 10 برابر بیشتر دیده می‌شد!

حامد عنقا از بی‌توجهی مسئولان تلویزیون به اثرگذاری بالای این رسانه و گفته و تاکید کرده: «همین امروز معتقدم کم‌مخاطب‌ترین مخاطب تلویزیونی از نظر عدد و آمار، از پرمخاطب‌ترین سریال‌های خانگی، بیننده بیشتری دارد.»
او درباره میزان بازدید سریال « آقازاده » گفته: «من خودم مدعی یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی یعنی «آقازاده» هستم. درباره خوب و بد آن هم صحبت نمی‌کنم، از نظر تعداد مخاطب فکر می‌کنم رکورد کلی مخاطب سریال‌های پلتفرم‌ها هنوز در اختیار «آقازاده» است. اما حتماً اگر این کار در تلویزیون پخش می‌شد، تعداد مخاطبش غیرقابل مقایسه با شبکه خانگی بود. حتی چند ده برابر می‌شد.»
عنقا درباره ریزش مخاطبان سریال‌های تلویزیونی گفته: «آثار نمایشی ما زمانی مخاطب‌های ۷۰ تا ۵۰ درصدی با رضایت بالای ۸۰ درصد داشته اما الان رسیده‌ایم به آمار ۲۰ درصدی مخاطبان. از همین مقایسه آماری می‌توانیم به نسبتی از ریزش مخاطب موثر تلویزیون مطلع شویم.»
عنقا درباره بازدید بالای سریال‌های نوستالژیک توضیح داده: «گاهی دچار این سوءتفاهم می‌شویم که بازپخش «پایتخت» و یا «متهم گریخت» نسبت به سریال طنز امروز، مخاطب بیشتری دارد و فکر می‌کنیم اگر مجدد «متهم گریخت» بسازیم برنده‌ایم! حواسمان نیست که اولاً این بازپخش‌ها حالت نوستالژیک برای مخاطب پیدا کرده و ثانیاً اگر امروز عین همان سریال «متهم گریخت» را برای اولین بار بسازیم به اندازه آن مخاطب خواهیم داشت؟ پاسخ خیر است. مخاطب امروز تو با توجه به تفاوت رنج سنی و مسائل اقتصادی در اطرافش و بمباران‌های فکری در فضای رسانه‌ای، احتیاج دارد جذابیت‌هایی نو را در رسانه ببینند.»

«آقازاده» در تلویزیون 10 برابر بیشتر دیده می‌شد!