«تازه وارد» می‌تواند تلنگری برای مسئولان باشد

 بازیگر اپیزود «مهماندار» گفت: موضوعی که نظرم را برای حضور در این اثر جلب کرد، همکاری با فیلمسازان تازه‌نفس بود چراکه معتقدم این افراد بسیار انگیزه دارند، برای اثرشان انرژی می‌گذارند و کارکردن با آن‌ها لذت بخش است.

به گفته الهام طهموری، حضور در این اپیزود تجربه خوبی را برایم رقم زد چراکه کارگردان روی کار خود مسلط بود و دانش لازم را داشت. از سوی دیگر او را فردی انعطاف‌پذیر در کار دیدم که نظر بازیگران برایش مهم بود.

او می‌گوید: برخلاف اینکه در زندگی شخصی‌ام فردی برونگرا هستم نقشی را در این اپیزود بازی کرده‌ام که کاملا درونگرا است، و کاراکتری که در «مهماندار» ایفا کردم واقعا شبیه نقش‌های دیگری که بازی کردم، نبود. این شخصیت که برایم شیرین و جذاب بود، مجبور می‌شود تصمیم بسیار بزرگی بگیرد که هر زنی ممکن است در آن شرایط قرار گیرد.

به گفته این بازیگر، بچه‌دار شدن اتفاق بزرگ زندگی یک زن است و این اتفاق و مشکلات آن، او را برای نقشی که بازی کرده، مدام به فکر وا‌داشته است.

طهموری می‌گوید: شاید بتوان گفت «تازه وارد» این سوال را در ذهن مخاطب به ویژه یک مسئول ایجاد می‌کند که آیا شرایط جامعه به گونه‌ای است که جوانان بتوانند بچه‌دار شوند؟

«تازه وارد» می‌تواند تلنگری برای مسئولان باشد

او گفت: جوانان همسن من از این قضیه فرار می‌کنند اگرچه شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که دوست نداشته باشد بچه‌دار شود، جامعه به سمت پیری می‌رود و این مجموعه می‌تواند تلنگری برای مسئولان باشد تا فکری برای این موضوع کنند.

آنطور که بازیگر «مهماندار» می‌گوید: یکی از اتفاقات جالب این پروژه این بود که من و همسرم نقش مقابل یکدیگر را بازی کردیم و چالش خوبی را تجربه کردیم.

«مهماندار» عنوان دومین اپیزود از سریال ۱۱ اپیزودی «تازه وارد» به کارگردانی حسین حبیب‌زاده است که دیشب از شبکه سه سیما پخش شد.

در خلاصه داستان «مهماندار» آمده است: «معصومه، مهماندار قطار مسافربری، باردار شده است. فتاحی، طی این چند سالی که رییس قطار بوده هر زمان خدمه یا مهماندارانِ خانمِ قطار باردار شده، اخراجشان کرده است به همین دلیل معصومه قصد دارد بارداریش را از فتاحی پنهان کند تا اینکه...»