زمان اکران «بی مادر» اعلام شد

محمدرضا مصباح تهیه‌کننده سینما که با تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی « بی مادر » در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، درباره اکران این فیلم سینمایی گفت: هنوز زمان مشخصی را نمی‌توان برای اکران فیلم «بی مادر» عنوان کرد ولی در حال مذاکره با شرکت‌های پخش هستیم.

مصباح خاطرنشان کرد: قطعاً برای اکران فیلم «بی مادر» شرایط مختلف را می‌سنجیم و زمان مناسبی را انتخاب خواهیم کرد اما به طور قطع «بی مادر» امسال اکران خواهد شد و فکر می‌کنم در شرایط حاضر می‌تواند نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

این تهیه‌کننده در ادامه اظهار داشت: بازخوردهای خوبی در زمان برگزاری جشنواره داشتیم و به نظر من «بی مادر» پتانسیل موفقیت در گیشه را دارد. برای حضور در جشنواره پروانه نمایش گرفتیم و خوشبختانه پس از آن اصلاحیه‌ای شامل این فیلم نشده است.

زمان اکران «بی مادر» اعلام شد

 
 

وی در پایان گفت: در حال حاضر به اکران «بی مادر» فکر می‌کنم و هنوز برای حضور در جشنواره‌های دیگر برنامه‌ریزی نداریم.

گفتنی است فیلم سینمایی «بی مادر» اولین تجربه کارگردانی مرتضی فاطمی به حساب می‌آید و محمدرضا مصباح به همراه علی اوجی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشتند. امیر آقایی، پژمان جمشیدی، میترا حجار، پردیس پورعابدینی و علی اوجی بازیگران فیلم سینمایی «بی مادر» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

موضوع فیلم «بی‌مادر» زندگی آرام یک زوج است که با پا فشاری یکی از آن‌ها روی تصمیم‌اش، ناخواسته وارد آزمایش‌ها و دو راهی‌ها و مخاطرات اخلاقی می‌شود. انسان چیزی را به دست نمی‌اورد مگر اینکه چیزهایی را از دست بدهد و هر تصمیمی بهایی دارد که باید پرداخته شود …