پرمخاطب‌ترین فیلم‌های بهار 1401

بعد از دو سال از شیوع کرونا، بهار امسال اکران فیلم‌هایی در ژانرهای متفاوت، شرایط گیشه سینماها را تا حد زیادی بهبود بخشید. در ادامه نگاهی داریم به ٥ فیلم پرمخاطب بهار که با استقبال تماشاگران روبرو شدند.

سگ بند (مهران احمدی)
سگ بند داستان دو برادر است که بعد از مرگ پدرشان، درگیر قرض و بدهی می‌شوند و تنها راه نجاتی که مقابل خود می‌بینند، رو آوردن به کار خلاف است. سگ بند از اواخر اسفند اکران خود را آغاز کرد و یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های اکران نوروز بود. بهرام افشاری، امیر جعفری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، سیروس گرجستانی و مهران احمدی از بازیگران سگ بند هستند.

انفرادی (مسعود اطیابی)
انفرادی که اکران خود را از اوایل اردیبهشت آغاز کرد، داستان مردی را روایت می‌کند که به افراد پرنفوذی بدهکار است و به همین دلیل از دوست قدیمی خود می‌خواهد او را در سرقت همراهی کند. رضا عطاران، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان و شکیب شجره از بازیگران انفرادی هستند. تعداد مخاطب این فیلم تا تاریخ ششم تیر اعلام شده است.

پرمخاطب‌ترین فیلم‌های بهار 1401


موقعیت مهدی (هادی حجازی‌فر)
فیلم موقعیت مهدی زندگی شهید مهدی باکری فرمانده لشگر عاشورا از ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرمانده لشگر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ١٣٦٣ را روایت می‌کند. هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی در این فیلم بازی می‌کنند.

شادروان (حسین نمازی)
پس از فوت ناگهانی پدر خانواده، نادر که پسر بزرگ اوست باید تمام مخارج آی‌سی‌یو و کفن و دفن او را متقبل شود. این در حالی‌ست که خانواده آن‌ها در حاشیه شهر زندگی می‌کنند و درآمدی جز سبزی فروشی ندارند. سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، رویا تیموریان، بهرنگ علوی و رضا رویگری از بازیگران شادروان هستند.

روز صفر (سعید ملکان)
روز صفر که نخستین بار در جشنواره سی و هشتم به نمایش درآمد، به تلاش‌های یک مامور امنیتی در جریان دستگیری عبدالمالک ریگی می‌پردازد. امیر جدیدی، ساعد سهیلی، مهدی قربانی و تینو صالحی از بازیگران این فیلم هستند.

شما کدام فیلم را دیده‌اید و لذت برده اید؟ نظرتان را برایمان بنویسید.