ابلاغ پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده کونیکو یامامورا

پیکر مطهر خانم کونیکو یامامورا مادر شهید محمد بابایی صبح امروز بر روی دستان امت حزب‌الله انصار‌الحسین خیابان پنجم نیروی هوایی تشییع شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب سلام و تسلیت رهبر معظم انقلاب را به خانداده این شهید عزیز تقدیم کرد.

در این مراسم سیدامیرحسین قاضی‌زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، غلامعلی حداد عادل و برخی مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند.

«کونیکو یامامورا» (سبا بابایی) مادر ژاپنی شهید «محمد بابایی» که از چندی قبل به دلیل ضایعه تنفسی در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بود، روز جمعه دهم تیر ماه به فرزند شهیدش پیوست.

ابلاغ پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده کونیکو یامامورا

مراسم وداع با پیکر این مادر شهید شامگاه گذشته با حضور اقشار مختلف مردم در معراج الشهدای تهران برگزار شد. مراسم بدرقه پیکر کونیکو یامامورا تا خانه ابدی خود، امروز یکشنبه ۱۲ تیرماه از مقابل مسجد انصار الحسین (ع) در خیابان پنجم نیرو هوایی برگزار شد.

قرار است پیکر این مادر شهید پس از تشییع، در قطعه ۴۵ بهشت زهرا (ص) به خاک سپرده شود. اخبار تکمیلی این مراسم متعاقباً منتشر می‌شود.