وقفه در پخش «برف بی‌صدا می‌بارد» به کار لطمه زد

پانته‌آ سیروس بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که از شبکه سه سیما پخش می‌شود، گفت: در «برف بی صدا می‌بارد» نقش یک چادری معتقد را بازی می‌کنم. من در عالم واقع چادری نیستم. برای همین جالب بود نقشی را تجربه کردم که تا به حال آن را بازی نکرده بودم.

برای اینکه بتوانم نقش یک چادری را به خوبی بازی کنم نیاز به الگوی داشتم که پیرامون خود آن را احساس کرده باشم. خوشبختانه چنین موقعیتی برای من وجود داشت زیرا مادربزرگم دقیقا همان الگویی بود که نیاز داشتم. مطلب بعدی که به من انگیزه برای حضور در سریال را داد قصه فیلم بود. داستان فیلم در دهه ۶۰ می‌گذرد و چون من این دوران را تجربه کرده‌ام و لحظه به لحظه آن را احساس می‌کنم پس دوست داشتم چنین موقعیتی را مجدد تجربه کنم.

در ابتدا کمی با فیلمنامه مساله داشتم که با گذر زمان آن مسائل برطرف شد. درضمن این نقش با کارهای قبلی من متفاوت است چون من عموماً نقش‌های پر جنب و جوش را بازی می‌کنم، پس چنین نقشی برایم تازگی داشت. در همین رابطه دوست دارم در آینده‌ای نزدیک نقش منفی هم به من پیشنهاد شود چون تا به حال کاراکتر منفی بازی نکرده‌ام.

وقفه در پخش «برف بی‌صدا می‌بارد» به کار لطمه زد



از اظهارنظرهای مردمی می‌توان دریافت «برف بی‌صدا می‌بارد» را پسندیده‌اند. در اظهارنظر آنها روی این نکته تاکید می‌شود که مجموعه توانسته تصویرسازی خوبی از دهه شصت داشته باشد و کسانی که دهه ۶۰ را تجربه کرده اند عموما این سریال را پسندیده‌اند.

در زمان تولید هیچگاه وقفه‌ای نداشتیم برای همین برایم جای سوال است که چرا سیما با این شکل پخش روی تعداد تماشاگران تاثیر منفی می‌گذارد؟ آیا برای تلویزیون اصلا تعداد تماشاگران مهم است؟ چرا وقتی بیننده سریال در حال پیگیری است به یکباره مجموعه قطع شده و کاری دیگر روی آنتن می‌رود! پخش این سریال قبل از نوروز متوقف شد ما تصور کردیم به خاطر نوروز کاری شاد روی آنتن رود اما به یکباره دیدیم «نجلا ۲» روی آنتن رفت.