رامین ناصر نصیر این روزها چه می‌کند؟

رامین ناصر نصیر شب گذشته (پنج‌شنبه ۳۰ تیر) در برنامه تلویزیونی « شب فیروزه‌ای » درباره فعالیت این روزهای خود گفت: «این روزها مشغول بازی در یک فیلم سینمایی به نام «دختر برقی» هستم که برای رده سنی کودک و نوجوان در حال ساخت است. کارگردان این اثر آقای حسین قناعت است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت دارند و فیلم دیگر ایشان به نام «والدین امانتی» این روزها روی پرده سینماها قرار دارد. »

او اضافه کرد: «دختر برقی» تجربه این دهم یا یازدهمی است که با آقای حسین قناعت دارم. اصولا ژانر سینمای کودک و نوجوان یکی از علاقه‌مندی‌های من است و کارهای زیادی در این زمینه انجام دادم. »

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره تجربه کار کردن در حوزه کودک گفت: «ژانر کودک برخلاف آن چیزی که تصور می‌شود، بسیار سخت است. خیلی از کسانی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند، با خود می‌گویند این حوزه سخت نیست؛ چند عروسک می‌خواهد و دو تا آواز و کمی متفاوت حرف‌زدن؛ اما باید بگویم که کودکان زمانه ما به دلیل دسترسی به اینترنت و فضای مجازی ذهن‌های پیچیده‌تری دارند و به راحتی نمی‌توان برایشان کار ساخت. »

او تاکید کرد: «به نظرم رمز کار موفق برای کودکان این است که آنان را جدی بگیرید که اگر این اتفاق صورت نگیرد آنان نیز شما را جدی نمی‌گیرند و پس زده می‌شوید. بچه‌ها اصلا با شما تعارف ندارند و اگر کار خوبی برایشان نسازید، بدون تعارف، استقبالی نمی‌کنند.»

رامین ناصر نصیر این روزها چه می‌کند؟

ناصر نصیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور خود در سریال «جشن سربرون» گفت: «در سریال جشن سربرون که یک کار تاریخی است، ایفای نقش کردم که البته هنوز از تلویزیون پخش نشده است. البته این سریال درباره یک شخصیت تاریخی نیست، اما مربوط به داستانی است که در دوران مشروطه رقم می‌خورد. فکر می‌کنم این سریال مهر یا شهریورماه از تلویزیون پخش می‌شود اما شبکه پخش آن هنوز مشخص نیست.»

بازیگر سریال‌های «شهرزاد»، «در حاشیه» و «بوتیمار» درباره اوقات فراغت خود گفت: «انگلیسی و اسپانیایی بلدم و در زمانی که مشغول کاری نباشم کتاب ترجمه می‌کنم.

برنامه تلویزیونی «شب فیروزه‌ای» کاری از گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما است که از شنبه تا چهارشنبه به تهیه‌کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی از ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.»