دانلود قسمت دوازدهم یاغی

یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌است. محمد کارت کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و فیلم‌نامهٔ آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت بر اساس رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند. بازیگران اصلی این مجموعه پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری هستند.برای دانلود سریال و فیلم های جدید از سایت دانلود فیلم کلیک کنید.

معرفی سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی یکی از سریال های جدید نمایش خانگی محصول سال 1401 است.بیوگرافی بازیگران سریال یاغی [داستان و عوامل]

بازیگران سریال

پارسا پیروزفر در نقش بهمن (همسر طلا و برادر رحمان)، علی شادمان در نقش جاوید گنجی (برادر عاطفه)، طناز طباطبایی در نقش طلا مطلا (همسر بهمن)، امیر جعفری در نقش اسماعیل مقانلو (اسی قلک)، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی در نقش اکبر مجلل (دشمن قدیمی بهمن)، مهدی حسینی‌نیا در نقش رحمان (برادر بهمن)، آبان عسکری در نقش عاطفه قنبرپور (خواهر جاوید)، الیکا ناصری در نقش ابرا (معشوقه جاوید)، مه‌لقا باقری در نقش نرگس (مادر ابرا)، عباس جمشیدی‌فر در نقش علی گرگین (مدیر کمپ ترک اعتیاد لیانشامپو)، جواد خواجوی در نقش حامد، ناهید مسلمی در نقش خانم گنجی (عمه جاوید)، بهرام ابراهیمی، امیررضا دلاوری، رضا صادقی، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن لو، شهاب کرلو، حسن همتی و... ایفای نقش کرده‌اند.

خلاصه داستان سریال یاغی

یاغی داستان جوانی به نام جاوید است که تلاش می‌کند از محله‌ای که در آن زندگی می‌کند، برود و زندگی دیگری را شروع کند. او در گام نخست نیاز دارد، هویتش را ثابت کند (در قسمت اول تلاش می‌کند شناسنامه بگیرد). در این سریال داستان عشقی جاوید و ابرا که یکی دیگر از پیرنگ‌های سریال یاغی‌ست، روایت می‌شود. تنها راه جاوید برای خلاصی از زندگی در میان دزدان و قاچاقچیان نیز کشتی‌ست؛ چیزی که زندگی جاوید را به بهمن (پارسا پیروزفر) گریه می‌زند.

دانلود سریال یاغی

4

معرفی سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست با موضوع کمدی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، این کارگردان ۵۰ ساله متولد گرگان که در رزومه کاری خود سریال هایی با موضوع طنز را تا پیش از در شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی کارگردانی کرده است که تمامی سریال های او یکی از یکی موفق تر بوده و توانسته اند کاربران را به خود جذب نمایند.

بازیگران سریال

پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی، سولماز غنی، شبنم قربانی با هنرمندی گوهر خیراندیش، غلامرضا نیکخواه و آتیلا پسیانی، با حضور سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، جواد یحیوی، عرفان ناصری، علی غریب، حامد وکیلی، سید سعید نعمتی، فروغ قجابگلو، با حضور افتخاری سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث گروه بازیگران «آفتاب پرست» را تشکیل داده اند.

خلاصه داستان سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب‌پرست، داستان دو رفیق خفت‌گیر به نام‌های جمال و منوچ است که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت‌گیری را دارند اما از بی عرضه‌گی و بدشانسی گیر پلیس می‌افتند و به زندان می‌روند. جمال در زندان به همه می‌گوید که در سطح یک فقط پورشه‌سوار خفت کرده‌اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌شود و…

دانلود سریال آفتاب پرست

5

معرفی سریال خون سرد

سریال ایرانی خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی در دست تهیه و تولید است. این فیلم به تهیه کنندگی بهمن کامیار تولید می شود. و قرار است از تاریخ 28 مرداد سال 1401 انتشار پیدا کند. طبق گفته سازندگان قرار است در این سریال از مجموعه خوبی از بازیگران استفاده شود. ولی هنوز از اسامی آن ها بی اطلاع هستیم.

بازیگران سریال

امیر آقایی , سارا بهرامی , سارا رسول زاده , سام نوری , شهرام حقیقت دوست , لیندا کیانی , نیما شعبان نژاد

خلاصه داستان سریال خون سرد

سریال خون سرد داستان فردی است که عاملین پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند…

دانلود سریال خون سرد

6