آغاز پخش «مامان‌ها» از شبکه سه سیما

فصل دوم برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» محصول مشترک گروه اجتماعی شبکه سه سیما و مرکز مستند و تلویزیونی سازمان سینمایی سوره از امروز ۲۳ مرداد ماه روی آنتن شبکه سه می‌رود.

عطیه عسگری، دانش‌آموخته روانشناسی، در نخستین تجربه تلویزیونی، اجرای فصل جدید «مامان‌ها» را برعهده دارد. فصل دوم این برنامه در ۵۰ قسمت تولید شده و هر روز حوالی ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این برنامه ترکیبی عصرگاهی با تغییراتی در فرم و محتوا نسبت به فصل اول به موضوعات مادران و مسائل تربیتی در حوزه خانواده می‌پردازد.

بخش زیادی از مهمانان فصل جدید «مامان‌ها» مانند فصل قبل از میان مادران معمولی به برنامه دعوت‌ شده‌اند. در کنار این مادرها، در بعضی از موضوعات کارشناسان نیز حضور خواهند داشت تا با ارائه راه‌حل‌های تخصصی، به آگاهی بیشتر مخاطبان این برنامه کمک کنند. از جمله مهم‌ترین نکات «مامان‌ها» در فصل دوم حضور مادرانی از سایر استان‌های کشور است. 

آغاز پخش «مامان‌ها» از شبکه سه سیما

قرار است برنامه «مامان‌ها» در قسمت اول خود به بررسی نسل جدید مادران و ویژگی‌ منحصر به فرد این نسل بپردازد و در ادامه سراغ موضوعاتی مهم و پرچالشی همچون ورزش مادران و مواجه صحیح کودکان با مرگ اقوام برود.

علاوه بر این موضوعات، مسئله مواجهه فرزند اول با فرزند دوم و قواعد درست همدلی مادران با یکدیگر از جمله مباحثی است که برنامه مامان‌ها در قسمت‌های ابتدایی خود به آن‌ها می‌پردازد.