آخرین اخبار از وضعیت خوش رکاب تلویزیون ایران

معاون سیما امروز با حضور در یکى از بیمارستان‌هاى تهران، ضمن عیادت از محمد کاسبی ، پیگیر روند درمانی این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون شد.

محسن برمهانی خطاب به کاسبى ضمن مرور و تمجید همکارى‌ها و نقش آفرینى‌هاى ماندگار وى در مجموعه‌هاى تلویزیونى گفت: وظیفه بود خدمت استادم برسم چرا که سینما و تلویزیون مدیون هنر شما است، براى شما که به واقع هنرمند متعهد، مردمى و انقلابی هستید آرزوى سلامتى عاجل دارم.

محمد کاسبى با بیان اینکه خداوند متعال را در همه حال شاکرم، به اهل‌بیت (ع) عرض ارادت و تصریح کرد: زندگی‌ام را مدیون امام رضا (ع) هستم و آرزومند زیارت مولا علی (ع) در نجف.

دیدار معاون سیما با محمد کاسبی در بیمارستان

وی با ادای احترام به روح بلند حضرت امام خمینی (ره) گفت: خوشحالم که خود را وفادار به انقلاب و ارادتمند رهبری معظم می‌دانم.

کاسبی از مرحوم نادر طالب‌زاده به عنوان یک دوست محبوب یاد کرد و براى برمهانى در جایگاه جدید آرزوى توفیق کرد.

معاون سیما همچنین با همسر و دختر استاد کاسبی گفت‌و‌گو کرد و ضمن آرزوی بهبودی کامل برای این هنرمند پیشکسوت، تصریح کرد: تکریم و خدمت به پیشکسوتان را وظیفه‌مان می‌دانیم، با افتخار.

پیشتر یلدا کاسبی دختر این هنرمند پیشکسوت در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم از وضعیتِ ناپایدار و خطرناک و نوسانات شدید قلبی محمد کاسبی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون خبر داده بود. 

او به وضعیت جسمانی ناپایدار پدرش در بیمارستان اشاره کرد که بسیاری از علاقه‌مندان به هنرِ سینما و تلویزیون خصوصاً کارهای ماندگار محمد کاسبی را نگران کرد.

او در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان عرفان‌ سعادت‌آباد بستری است و پزشکان امیدوارند با دارو بتوانند این وضعیت را کنترل کنند.

بازیگری که مخاطب او را با آثاری همچون "صاحبدلان" و "خوش‌رکاب" به یاد می‌آورد.

هنرمندی که در سوابق او می‌توان بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبلوری را مشاهده کرد. ضمن این‌که او سوابق اجرایی زیادی در کار هنری داشته و از جمله بنیانگذاران حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی است. کارنامه بازیگری "کاسبی" در تلویزیون اگرچه محدود و سختگیرانه اما پُربار و قابل اعتنا است، به خصوص بازی در سریال‌های خاطره‌انگیزی همچون "خوش رکاب"، "صاحبدلان"، "سه در چهار" و "سرّ دلبران".

یکی از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های "کاسبی" به حضورش در سریال "صاحبدلان" بازمی‌گردد، در قالب شخصیت "جلیل جاویدیان".