تدارک «ساعت صفر» در شبکه امید

شبکه امید در تدارک برنامه‌ای با رویکرد شنیدن و حل دغدغه‌ها و مسائل نوجوانان است که با نام «ساعت صفر» قرار است از ۲۸ مرداد، جمعه‌ها ساعت ۱۲ شب روی آنتن این شبکه برود.

این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی حسین شکیب راد، کارگردانی امیرحسین اکاتی و به سردبیری زهرا قربانی تهیه و تولید می‌شود.

«ساعت صفر» با بازگو کردن مسائل مهم نوجوانان در زندگی روزمره مانند ارتباط با والدین، کنکور، دیده شدن، پول درآوردن، تفریح، استرس و… پای صحبت آن‌ها می‌نشیند.

تدارک «ساعت صفر» در شبکه امید

یک تسهیل‌گر که در قالب مجری این برنامه را گردانندگی می‌کند هر بار میزبان ۴ نوجوان با شرایط خاص مرتبط با موضوع و ۸ نوجوان در جایگاه هیئت منصفه است که درباره روند برنامه و صحبت سوژه‌های اصلی آن نظر داده یا موافقت و مخالفت می‌کنند. در هر بخش از برنامه موضوع با یک بازی از سمت تسهیل‌گر آغاز شده و چهار نفر اصلی را به چالش می‌کشد.

صحنه برنامه «ساعت صفر» که با اجرا و گردانندگی علیرضا خلیلی اداره می‌شود قرار است به نوجوانان یاد بدهد که مسائل و نگرانی‌های خود را پیش از مطالبه از خانواده، جامعه و مسئولان در وهله اول با اصلاح عملکرد و تفکرات خود حل کنند. هدف از این برنامه در حقیقت این است که به نوجوان نسبت به توانمندی‌هایش آگاهی بدهد و زاویه دیدی متفاوت نسبت به مسائل را به او یاد بدهد.

این برنامه در قالب ۱۳ قسمت یک ساعته تا اواسط آبان پخش خواهد شد.