بازیگران سریال خون سرد

سریال خون سرد جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی و کاری از اقای امیرحسین ترابی کارگردان سرشناس بوده که با تیمی از بازیگران سرشناس داستان بسیار جذابی را روایت میکند.

خلاصه داستان

در خلاصه سریال خون سرد آمده است که این مجموعه نمایش خانگی درباره قاتلی است که قصد کشتن افرادی را دارد که زنان را آزار داده‌اند. یک قاتل سریالی پیدا شده و نیروهای پلیس را درگیر خود کرده است. با زیاد شدن قتل‌ها پلیس پی می‌برد که هدف قاتل، کشتن عاملین پرونده آزار زنان است. با فهمیدن داستان کلی این ساخته جدید شبکه نمایش خانگی به یاد سریالی همچون دکستر می‌افتیم که قاتل در پی مجازات جنایتکارانی خاص است.

 بازیگران سریال خون سرد

سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی از طریق شبکه نمایش خانگی و پلتفرم فیلم نت از می‌شود در این سریال بازیگرانی همچون شهرام حقیقت دوست و امیر آقایی و سارا بهرامی و سارا رسول زاده و بهاره قاسمی و نیما شعبان نژاد و لیندا کیانی حضور دارند داستان این سریال جنایی پلیسی بوده و توسط بهمن کامیار تهیه کنندگی شده است.

بازیگران سریال خون سرد

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد از بازیگران سریال خون سرد است او را که با برنامه خندوانه میشناسییم و به عنوان بازیگر طنز شناخته می شود.

حالا در جدیدترین فعالیت خود در عرصه بازیگری تجربه متفاوتی را کسب کرده است .

ما شعبان نژاد متولد ۱۳۶۶ در شهر کلن آلمان می باشد زمانی که چهار سال سن داشت به همراه خانواده به ایران آمده و در عرصه بازیگری فعالیت خود را آغاز کرد شعبان نژاد در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده و از سال ۱۳۸۳ به صورت حرفه‌ای کار تئاتر آغاز کرده است

نیما شعبان نژاد

لیندا کیانی

 لیندا کیانی دیگر بازیگر سریال خونسرد بود که متولد بیست و سوم شهریور ۱۳۵۹ در آبادان است او دارای فوق لیسانس فلسفه بوده و کار خود را با حضور در کلاس های بازیگری محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان استارت زده است او بعد از پایان این کلاسها با شرکت در دوره های فن بیان و بدن استاد سمندریان و مهتاب نصیرپور گام های دیگر خود را برداشت در سال ۱۳۸۶ محمدرضا شریفی نیا و او را برای بازی در سریال ساعت شنی بهرام بهرامیان معرفی کرد و نقش مهتاب بر عهده او گذاشته شد.

 شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست از دیگر بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در سریال خون سرد به ایفای نقش پرداخته است ایشان متولد ۲۷ اسفند ۱۳۵۱ در رشت بوده و در رشته تئاتر تاثیر کرده است شهرام حقیقت دوست با سریال خط قرمز با نقش ناصر به شهرت رسید جالب است بدانید که در سن ۲۲ سالگی با نمایش نام خود را در عرصه بازیگری برداشته است و مجموعه مهرخوبان وارد دنیای بازیگری در تلویزیون شد.

شهرام حقیقت دوست در سریال آمستردام

سارا بهرامی

سارا بهرامی دیگر بازیگر سریال خونسرد می باشد او متولد ۱۳۶۱ در اصفهان بوده و سال ها است که در بازیگری فعالیت دارد رشته تحصیلی او تئاتر بوده و بعد از پایان دانشگاه وارد موسسه بازیگری شده است و مدرک خود را از پرویز پرستویی و حبیب رضایی دریافت کرده است در سال ۱۳۹۲ با درخشش در سریال پروانه به کارگردانی جلیل سامان مورد توجه قرار گرفت سارا بهرامی در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به دست آورد.

سارا رسول زاده

 سارا رسول زاده در سریال خون سرد بازی کرده که او را با سریال نجوا می شناسیم و در این سریال نقش کلیدی و اصلی را برعهده داشت

حالا با سریال خونسرد گام دیگر را در بازیگری برداشت از این متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ در تهران بود و در رشته مدیریت صنعتی تحصیل کرده است او کار خود را با تئاتر عروسکی شروع کرد و زمانی که ۲۱ سال سن داشت در ورد شاپ دکتر علی رفیعی انتخاب شد.

سارا رسول زاده

امیر آقایی

آقای امیر آقایی که بعد از سریال آقازاده دیگه در شبکه نمایش خانگی دیده نشد حالا با سریال خون سرد گام دیگر را در این عرصه برداشته است امیر آقایی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه بوده و دارای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم شنای پروانه است ازز سال ۱۳۸۰ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای دارد و از چهره‌های شناخته شده کشورمان محسوب می شود.

دیگر عوامل

نویسندگان: علیرضا عطااله تبریزی، محمد مهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی،امین فرشادمهر مجری طرح و مدیرتولید:سیدحسین هادیانفر مدیرفیلمبرداری: محمدرسولی تدوین: نیما جعفری جوزانی آهنگساز: حامد ثابت طراحی و ترکیب صدا: فرامرز ابوالصدق جانشین تولید: حسن محمدی آرش دستیار اول کارگردان: یوسف وجدان دوست برنامه ریز: حمیدرضا غفارزاده- نیما خورشیدی مدیرصدابرداری: بابک اخوان طراح صحنه: بهمن زربخش طراح گریم: محسن دارسنج طراح لباس: مجید لیلاجی منشی صحنه: حمیرا نعمت الله مدیرتدارکات : بهرام صادقی عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محسن عامری.​