به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، حجتالاسلام والمسلمين سيدمحمد سعيدی در ديدار رييس و مديران سازمان تبليغات اسلامی استان قم كه به مناسبت فرارسيدن سالروز تأسيس سازمان تبليغات اسلامی به فرمان امام خمينی(ره) انجام شد از اين سازمان به عنوان يكی از نهادهای پربركت ياد كرد.

وی تبلیغ برای رضای خداوند را از بهترین کارها برشمرد و با اشاره به لزوم بکارگیری جذابیت‌های تبلیغ در ترویج آموزه‌های اسلامی اظهار کرد: جبهه مخالف دستگاه تبلیغاتی اسلام از شگردهای مختلفی برای تبلیغ در کانون خانواده که هسته تشکیل دهنده جامعه است استفاده می‌کند تا در خانه‌ها حضور فعالی داشته باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به وجود تفکر بت پرستی در برخی کشورها تصریح کرد: وقتی شیطان، بت‌پرستی را رواج داد، کاری کرد که مردم بت‌ها را به خانه‌هایشان بردند تا همیشه نمادی از تبلیغ شیطانی در خانه‌ها مجسم باشد و وقتی چنین مجسمه‌ای در خانه‌ها پیدا شد آسیب‌های دیگری به وجود می‌آید.

وی با بیان این‌که «برخی از خانواده‌ها در معرض آسیب هستند» خواستار اجرای طرح‌های تبلیغی کارآمد برای پوشش دادن این خانواده‌ها شد و گفت: حضور روحانیون در کانون خانواده‌ها برای ترویج مسائل اعتقادی و بیان احکام شرعی بهترین نوع تبلیغ است که اثرگذاری خوبی دارد.

امام جمعه قم با تقدیر از تلاش‌های مسوولان سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، بر لزوم حمایت بیشتر از این سازمان برای تقویت برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد.

در ابتدای اين ديدار حجتالاسلام والمسلمين عباس اسكندری، رييس سازمان تبليغات اسلامی استان قم به ارائه گزارشی از فعاليتهای يك ساله اين سازمان و چالشهای تبليغ دين پرداخت.