«پسر دلفینی» همچنان در صدر جدول سینما

سینمای ایران این هفته در مجموع ۶ میلیارد و ۶۳۳ میلیون و ۵۱۱ هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته گذشته روند صعودی داشته است.
انیمیشن « پسر دلفینی » به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در هفته سوم اکران خود در صدر جدول سینما‌ها قرار گرفت. پسر دلفینی این هفته با فروش ۹۴ هزار قطعه بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان و فروش کل ۶ میلیارد و صد میلیون تومان توانست مخاطبان بسیاری را به سوی خود جلب کند.

فیلم « ابلق » به کارگردانی نرگس آبیار در پنجمین هفته نمایش خود از مرز فروش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون خود عبور کرد. ابلق این هفته با فروش ۳۸ هزار قطعه بلیت به ارزش ۱ میلیارد و ۱۴۱ میلیون تومان، توانست در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

فیلم سینمایی « انفرادی » اثر سیدمسعود اطیابی توانست ۳۷ هزار قطعه بلیت به ارزش ۱ میلیارد و ۵۱ میلیون تومان را به فروش برساند و در رتبه سوم جدول سینما‌ها قرار گیرد.

«پسر دلفینی» همچنان در صدر جدول سینما

« دوزیست » به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، در هفته پنجم نمایش خود با فروش ۲۷ هزار قطعه بلیت به ارزش ۸۰۵ میلیون تومان توانست رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها را از آن خود کند.

فیلم « تی‌تی » ساخته آیدا پناهنده با جذب ۱۵ هزار تماشاگر و فروش ۴۳۱ میلیون تومانی، در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.