۲ فیلم ایرانی در جشنواره «اجیال» قطر

در این رویداد سینمایی که از تاریخ ۱ تا ۸ اکتبر (۹ تا ۱۶ مهر) و توسط موسسه فیلم دوحه برگزار می‌شود، فیلم سینمایی « روز سیب » ساخته محمود غفاری و « تا فردا » به کارگردانی علی عسگری به نمایش گذاشته می‌شوند.

موسسه فیلم دوحه اعلام کرده دوره سال ۲۰۲۲ جشنواره، نمایش عمومی نخواهد داشت و فیلم‌ها صرفا برای هیات داوران به نمایش گذاشته خواهد شد.

فیلم سینمایی «روز سیب» به کارگردانی محمود غفاری و تهیه کنندگی الهه نوبخت در اولین نمایش بین المللی خود در جشنواره برلین روی پرده رفت. این فیلم داستان آدمهایی در حاشیه تهران است که در شرایط وخیم اقتصادی و اجتماعی این روز ها سعی می‌کنند خانواده شان را از فروپاشی نجات دهند. ژیلا شاهی، آرین راستگار، خدادبخشی‌زاده، مهدی پورموسی، آریا محمدزاده، بازیگران اصلی این فیلم هستند.

۲ فیلم ایرانی در جشنواره «اجیال» قطر

فیلم سینمایی «تا فردا» به کارگردانی علی عسگری و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی محصول مشترک ایران، فرانسه و قطر است و امسال جزو فیلم‌های منتخب جشنواره برلین در بخش پانوراما بود.

صدف عسگری، غزل شجاعی، بابک کریمی، امیررضا رنجبران، نویان آبدردیده، نهال دشتی، کتایون سالکی، محمد حیدری و میلاد معیری بازیگران این فیلم هستند.

همچنین صدف عسگری بازیگر فیلم «تا فردا» به عنوان میهمان ویژه بخش «اسپلاتلایت»به جشنواره فیلم «دوحه» دعوت شده است.