بازیگر کهنه کار رهبر بزرگ نود سالگی رژه کریسمس هالیوود شد

دنی ترخو که به تازگی در فصل کتاب بوبا فت از مجموعه جنگ ستارگان ظاهر شد، از بنیاد اسباب‌بازی‌های دریایی برای بچه‌ها که هفتاد و پنجمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، حمایت می‌کند.

ترخو یک زندانی سابقه‌دار بود که بعد از آزادی به‌طور اتفاقی به یک پروژه سینمایی اضافه شد و توانست به سرعت به یکی از بازیگران مشهور هالیوود تبدیل شود. فیلم مستند زندانی شماره ۱ بر اساس زندگی او ساخته شده است.

رژه کریسمس هالیوود توسط Associated Television International ساعت ۱۸ به وقت محلی روز یکشنبه ۲۷ نوامبر در خیابان‌های هالیوود برگزار می‌شود.

ترخو در بیانیه‌ای با اشاره به این خبر گفته مفتخرم که نماینده لس آنجلس هستم. به عنوان کودکی که در دره سن فرناندو بزرگ شدم، هرگز تصور نمی‌کردم که رهبر بزرگ رژه کریسمس هالیوود باشم. آن زمان و اکنون هنوز عاشق گشت وگذار در خیابان‌های هالیوود هستم. چه افتخار باورنکردنی!

بازیگر کهنه کار رهبر بزرگ نود سالگی رژه کریسمس هالیوود شد

اریک استرادا، لورا مک کنزی، دین کین و مونتل ویلئامز رژه را برگزار می‌کنند و الیزابت استانتون به عنوان یک میزبان ویژه در این رویداد حضور دارد.

در این رژه افراد مشهور هالیوود حضور دارند؛ نمایش خودروهای سینمایی، گروه‌های موسیقی برنده جایزه از سراسر آمریکا، سوارکاران، بادکنک شخصیت‌های بزرگ، شناورهای رنگارنگ و نمایش خاص طنز از برنامه‌های این رویداد است.

این مراسم با قدمت بیش از ۸۰ سال هر سال در یکی از یکشنبه‌های پیش از روز کریسمس و تعطیلات سال نوی مسیحی برگزار می‌شود و هزاران نفر از مردم برای تماشای این رژه به خیابان‌های هالیوود هجوم می‌آورند.

بنیاد اسباب‌بازی‌های دریایی برای بچه‌ها، یک مؤسسه خیریه عمومی غیرانتفاعی است که در زمینه تأمین مالی، جمع‌آوری کمک مالی و حمایت از این برنامه فعالیت دارد.