چالش اصلی برنامه «سلام تهران» جلب رضایت مخاطب است

علی شعبانی تهیه کننده برنامه سلام تهران گفت: فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام تهران» از مهر همزمان با آغاز ماه ربیع الاول آغاز شد، محتوای برنامه با رویکرد نشاط و آگاهی و‌تمرکز به مقوله دین و اخلاق طراحی و نگارش می‌شود. از دیگر نکات قابل توجه سری جدید این برنامه دکور آن است که با استفاده از نماد‌های پایتخت ساخته شده است.

وی افزود: چالش اصلی برنامه جلب رضایت مخاطب است که امیدوارم تلاش خالصانه دوستان در تیم سلام تهران و دغدغه مندی مدیر شبکه و مدیر گروه برنامه ساز مورد توجه قرار گیرد.

شعبانی عنوان کرد: در مجله صبحگاهی «سلام تهران» که با تغییراتی نسبت به ادوار گذشته روی آنتن می‌رود، اخبار و اتفاقات روز و تیتر مطبوعات مرور شده و تحلیل می‌شوند. وظیفه اصلی انتقال مفاهیم قابل انتقال در راستای اهداف از پیش تعیین شده بر عهده مجریان برنامه است.

این تهیه کننده درباره اجرای برنامه توضیح داد: اجرای فصل جدید «سلام تهران» را مصطفی امامی به عهده دارد، با توجه به اینکه برنامه محصول گروه تهران و شهروندی شبکه تهران است، مسائل مختلف کشور با تمرکز بر پایتخت بررسی شود. در همین راستا، مجریان و کارشناسان متنوعی میز‌های مختلف ورزش، فرهنگ، بین‌الملل و … را اجرا می‌کنند.

وی افزود: مصطفی امامی و صدیقه مرادی مرور روزنامه‌های صبح را نیز به عهده دارند، مرادی بخش کافه و آشپزخانه این برنامه صبحگاهی نیز اجرا می‌کند. حافظ کاظم‌زاده و افشین عبداللهیان نیز مجری‌کارشناس بخش ورزشی هستند.

چالش اصلی برنامه «سلام تهران» جلب رضایت مخاطب است

شعبانی عنوان کرد: موضوعات و موارد مربوط به استان تهران، جمعیت، حقوق، سواد رسانه، سلامت، بررسی مسائل سیاسی، هوای پاک، تعلیم و تربیت و روانشناسی از اهم موضوعات قابل پرداخت در برنامه است.

برنامه صبحگاهی «سلام تهران» به تهیه کنندگی علی شعبانی و مازیار مهاجر سلطانی شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح از آنتن شبکه پنج سیما پخش می‌شود.