رونمایی از تصاویر دیده نشده رهبر انقلاب در مستند «غیر رسمی پنج»

علی صدری‌نیا مستند ساز مستند «غیررسمی پنج» در نشست رسانه‌ای برگزار شده در دفتر حفظ و نشر آثار رهبری انقلاب، از پخش تلویزیونی مستند «غیررسمی پنج» با موضوع خدمت رسانی به مناطق محروم خبر داد.

او گفت: تلاشمان در قسمت پنجم این مستند غیررسمی این بوده است که سراغ روایتی تازه برویم؛ از یک روحیه خاص از دهه‌های گذشته تاکنون و از اعتقاد به نوعی از کار و فعالیت در تمام سال‌هایی که تا کنون گذشته است.

غیر رسمی پنج

علی صدری‌نیا ادامه داد: قسمت پنجم این مستند غیر رسمی تصاویری منتشر نشده دارد که ابتدا برای خودمان هم به عنوان سازندگان اثر جذاب و دوست داشتنی بود و تصورم این است که پخش این تصاویر بعد از گذشت سال‌ها ارزش دیگری دارد. همچنین این قسمت به نظر من حرف‌های مهمی برای فکر کردن و به کار بستن دارد.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: این قسمت از مستند غیر رسمی در شهریور ماه آماده و رونمایی آن در شهر فردوس انجام شد. همچنین در دوماه اخیر مسیر میدانی این مستند طی شد و قرار است این به بخش تلویزیونی برسد.

تصمیمی که ما در ایتدای کار گرفتیم این بود که احساس می‌کردیم در این جلسات می‌شود حرفا‌ها و روایت‌های بیشتری را گفت.

وی در خصوص قسمت‌های متعدد این مستند صحبت کرد و گفت: ما در جلسات متعددی که برگزار می‌شد به بهانه نوع ارتباط، حضرت آقا و برخورد را بررسی می‌کردیم. آقا جلسات متعدد در این حوزه‌ها داشته که این قسمتی از آن بوده است. همچنین بحثی که کمتر به آن اشاره شده است بحث روحیه آقا است که ایشان روحیه خود را به طور استمرار چه در انقلاب و چه در پس از انقلاب حفظ کردند.

غیر رسمی پنج

همچنین مستندساز برنامه غیر رسمی از پخش تلویزیونی قسمت پنجم این مستند خبر داد که به شرح زیر است:

جمعه ۲۷ آبان ساعت ۱۵ شبکه سه سیما و ساعت ۲۰ شبکه یک سیما

شنبه ۲۸ آبان ساعت ۲۱ شبکه افق

یکشنبه ۲۹ آبان ساعت ۲۰ شبکه مستند