بازیگران متولد 6 آذر| معروفترین چهره های متولد 6 آذر

امروز 6 آذر همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره ها و بازیگران مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.

اگر برایتان جالب است که با چهره های مشهور ایرانی بیشتر آشنا شوید ادامه این مطلب از چهره های افکارنیوز را از دست ندهید.

بازیگران متولد 6 آذر

این چهره های مشهور ایرانی متولد 6 آذرند:

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان 6 آذر 1313 در تهران متولد شد.

جمشید مشایخی بازیگر کشورمان متولد 6 آذر است.

جمشید مشایخی

جمشید مشایخی فعالیت در دنیای هنر را از سال 1349 آغاز کرد و در فیلم و سریال های ماندگار زیادی جلوی دوربین رفت و ایفاگر نقش های مثبت و منفی زیادی بود. گاو ، قیصر ، سوته دلان ، کمال الملک ، گلهای داوودی ، روز واقعه ، جرم ، عشق گمشده ، تبریز در مه و ... از جمله فیلم های جمشید مشایخی هستند.

جمشید مشایخی از سال 1395 با بیماری گوارشی دست و پنجه نرم می کرد تا سرانجام پس از تحمل یک دوره این بیماری در 13 فروردین 1398 در سن 84 سالگی در بیمارستان عرفان درگذشت.

داوود اسدی

داوود اسدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 6 آذر 1348 در شهر ری متولد شد.

داوود اسدی با بازی در مجموعه ساعت خوش به شهرت و محبوبیت رسید و در سریال هایی چون نوروز 72 ، ساعت خوش ، پرواز 57 ، گلهای آفتابگردون ، نرگس و ... ایفای نقش کرد.

داوود اسدی

داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ بازیگر و کارگردان کشورمان 6 آذر 1326 در آبادان متولد شد.

داریوش فرهنگ بازیگر کشورمان متولد 6 آذر است.

داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ مدرک تحصیلی اش را در زمینه کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران دریافت کرد و سال 1345 فعالیت در تئاتر را آغاز کرد و به عنوان بازیگر و کارگردان فعالیت در سینما و تلویزیون را ادامه داد. داریوش فرهنگ به عنوان بازیگر در فیلم هایی چون در جستجوی آرامش ، معصومیت از دست رفته ، نفس ، کلاه پهلوی ، پنج کیلومتر تا بهشت ، بی گناهان ، محاکمه و ... ایفای نقش کرد.