گردهمایی کارآفرینان «میدون» در برج میلاد

 « میدون » همچون سال‌های قبل که آیینی با حضور وزرا و مسئولان و شرکت‌کننده‌هایش برگزار کرد، بار دیگر این گردهمایی را به مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برد. 

این رویداد موسوم به بزرگترین گردهمایی کارآفرینان ایران، فرصت مغتنمی برای تعامل و تبادل نظر بین کارآفرینان بود. بیرون سالن همایش و برپایی غرفه‌های صادرات خود جلوه‌ای از این اتفاقِ مبارک را نشان می‌داد.

 برخی شرکت‌کننده‌های برنامه که تجربه  صادرات داشتند، اقدام به ارائه تجربیات خود می‌کردند.

گردهمایی کارآفرینان «میدون» در برج میلاد

در غرفه دیگر "میدون" با شرکت‌کننده‌های منتخب برنامه مصاحبه می‌شد تا کارآفرینان جوان و نوپا از تجربیات آنها استفاده کنند.

در این مراسم مهدی بلوکات قائم‌مقام شبکه سه، داوران و مسئولان صحبت کردند. بخش نمایش طنز و در نهایت تقدیر از خانواده شهید احمدی روشن بخش‌های دیگر این برنامه به شمار می‌رفت. 

میهمان بعدی مراسم، حامد سلطانی مجری فصل اول و دوم برنامه "میدون" بود؛ کسی که خیلی از مخاطبان تلویزیون هنوز او را با این برنامه تلویزیونی می‌شناسند. او اعتقاد دارد برگزاری چنین گردهمایی‌هایی نتیجه مثبتی در راستای آشنایی قشر جوان و علاقه‌مند به کارآفرینی دارد. حامد سلطانی ، از خاطرات ورودش به میدون گفت ....برگزاری امثال این گردهمایی‌ها می‌تواند نتیجه مثبتی در راستای آشنایی قشر جوان و علاقه‌مند با کارآفرینی باشد.

فصل سوم "میدون" با تغییراتی در بخشِ داوری و توجه به حمایت از تولیدکنندگان طرح‌های منتخب این مسابقه تلویزیونی، بعد از ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت. 

برنامه "میدون" در سال 1398 با هدف معرفی و بررسی کسب و کارها همراه با سرگرمی طراحی  و روانه آنتن شبکه سه شده بود؛ پخش آن پس از مجموعاً 150 قسمت در دو فصل به پایان رسید. به جهت بهبود و تکراری نشدن برنامه و با توجه به اهمیت مسئله اشتغال و کارآفرینی در کشور و همچنین با استقبال مخاطبان، سری جدید این برنامه تلویزیونی ساخته شد.