تریلر ساخته جدید «کریستوفر نولان» رونمایی شد

« کریستوفر نولان » با فیلم جدیدش تحت عنوان «اوپنهایمر» (Oppenheimer) به سینما‌ها بازگشت؛ فیلمی که بر اساس زندگی «جی. رابرت اوپنهایمر»  (J. Robert Oppenheimer) فیزیکدان نظری و «پدر بمب اتم» ساخته شده است و «کیلین مورفی» در نقش «اوپنهایمر» بازی می‌کند و درواقع، اگرچه این بازیگر در بسیاری از آثار نولان نقش بسزایی داشته است، اما در جدیدترین فیلم او، برای اولین بار نقش اصلی را ایفا می‌کند.

گفته می‌شود که این فیلم به جنگ جهانی دوم و بمب اتم می‌پردازد و روایتگر زندگی «جی رابرت اوپنهایمر» (J. Robert Oppenheimer) «پدر بمب اتم» است که در ساخت این بمب در طول جنگ جهانی دوم نقش داشته است.

«اوپنهایمر» یکی از مشارکت کنندگان اصلی پروژه منهتن به عنوان یک پروژه تحقیقاتی دولتی بود که این پروژه، حول محور تولید تسلیحات هسته ای در سال های۱۹۴۶-۱۹۴۲ می چرخید و درواقع، «اوپنهایمر»، مدیر آزمایشگاه «لوس آلاموس» بود؛ جایی که مونتاژ و جمع کردن بمب ها به صورت فیزیکی انجام می شد.

گفتنی است «مورفی» که حالا ایفاگر نقش اصلی فیلم جدید «نولان» است، پیش از این در بسیاری از فیلم‌های نولان نقش بسزایی داشته است؛ به طوری که از آن جمله می توان به سه‌گانه «شوالیه تاریکی»، «تلقین»، «دانکرک» اشاره کرد.

حجم ویدیو: 5.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56