ناگفته‌های برزیده ازیک جلسه درباره‌ی خانه سینما

به گزارش افکار نیوز،اين كارگردان سينما در گفتوگويي با ايسنا ، در پاسخ به اين پرسش كه چه تركيبي از سينماگران ميتواند براي اصلاح اساسنامه خانه سينما و تشكل جايگزين آن تشكيل شود، اظهار كرد: مسائلي پيش آمده كه به هر حال در جماعت هنرمند دلخوريهايي ايجاد كرده است و بهنظرم دوستان ابتدا بايد در صدد دلجويي از هنرمندان بربيايند.

این نویسنده و کارگردان در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: بارها و بارها وارد فرآیند گفت‌وگو شده‌ایم، پیشنهادهایی ارائه کرده‌یم و حتی هیات مدیره خانه سینما پذیرفت که استعفا دهد و انتخاباتی عادلانه برای هیات مدیره جدید برگزار شود اما به نتیجه نرسید.

وی با یادآوری جلسه ۹ نفر از سینماگران به همراه سردار کارگر(معاون اجتماعی ناجا) با وزیر ارشاد گفت: در جلسه‌ای که خیلی قبل‌تر و پیش از عید برگزار شد، با حسن نیت و برای حفظ شئونات و پایان یافتن حاشیه‌ها برای کشور پیشنهاداتی مطرح شد. در آن جلسه، پیشنهاد شد که هیات مدیره خانه سینما استعفا دهد، در خانه سینما باز شود و با انتخاباتی عادلانه هیات مدیره جدید زمام امور را به دست بگیرد.

اين سينماگر در عين حال يادآور شد: در هر صورت گفتوگوها ادامه داشت تا اينكه نهايتا قول داده شد از در كه بيرون رفتند مسائل را پيگيري كرده و از فرداي آن روز مشكلات حل شود، در خانه سينما باز شود و ما هم بيانيهاي بدهيم تا سوء تفاهمها را حل كنيم اما متاسفانه اين موضوع تحقق نيافت. اين است كه به نتيجهبخش بودن گفتوگوها با توجه به شرايط سپري شده چندان اميدي نيست.